ملکی- تبلیغ مجازی
1395/10/27 دوشنبه سرپرست اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی خبرداد؛  اعلام نتایج سومین سوگواره مجازی بلاغ سرپرست اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نتایج سومین سوگواره مجازی بلاغ در دو بخش تولید محتوا و انتشار را اعلام نمود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی،‌ حجت الاسلام والمسلمین وحیدرضا ملکی سرپرست اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نتایج سومین سوگواره مجازی با موضوع «سبک زندگی حسینی، وحدت اسلامی، دشمن شناسی و بصیرت حسینی» را اعلام و به اهداف برگزاری این سوگواره اشاره نمود و گفت: از جمله اهداف برگزاری این سوگواره «فرهنگ سازی، ترغیب و تشویق طلاب و روحانیون توانمند در راستای ترویج پیام عاشورا، استفاده مطلوب از ابزار دیجیتال، شناسایی طلاب فعال در فضای مجازی، انسجام بخشی و جهت دهی به فعالیت طلاب در بخش های مختلف فضای مجازی» بود که اقدامات مختلفی در این راستا صورت گرفت.
وی به زمان و نحوه برگزاری سومین سوگواره مجازی بلاغ نیز اشاره کرد و افزود: این سوگواره از ۱۵ ذی الحجه الی ۱۵ محرم در بخش تولید محتوا برگزار شد و بخش انتشار آن نیز از اول ماه محرم آغاز و تا بیستم صفر (اربعین حسینی) ادامه داشت.
حجت الاسلام والمسلمین ملکی در خصوص نحوه اجراء این سوگواره بیان داشت: نحوه شرکت در بخش تولید سوگواره، جهت فرهنگ سازی نسبت به کار منسجم، هدفمند و جمعی به سه صورت برنامه ریزی گردید: ۱- فردی ۲- بسته فرهنگی ۳- گروهی.
* ۳۵۰ هزار بازدید از مطالب
وی در ادامه به ارائه آمار پرداخت و اظهار داشت: حدود ۲۵۰۰ اثر تبلیغی تولیدی به سوگواره رسید و در بخش انتشارآثار تولیدی (حائز امتیاز لازم)، ۵۰۰۰ مورد انتشار صورت گرفت که حدود ۳۵۰.۰۰۰ بازدید را به خود اختصاص داده اند که در مقایسه با سال گذشته رشدی دو  برابری را در همه بخش ها شاهد بودیم.
سرپرست اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: داوری سوگواره مجازی بلاغ در سه مرحله ابتدایی، میانی و نهایی انجام شد که در نتیجه، بخش گروهی منتخبی نداشته و در بخش فردی نیز هیچ شرکت کننده ای موفق به کسب رتبه اول نگردید.
وی در خصوص مراسم اختتامیه این سوگواره گفت: مراسم اختتامیه همزمان با سومین نشست گروه های تبلیغ مجازی در اوایل بهمن ماه برگزار می گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما