نشست انقلابی
1395/10/23 پنجشنبه به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق؛ نشست بصیرت انقلابی با حضور روحانیون و طلاب شهرستان ایرانشهر برگزار شد نشست بصیرت انقلابی به مناسبت دهه بصیرت و ولایت با حضور روحانیون، طلاب، مسئولین و امام جمعه شهرستان ایرانشهر برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در این نشست با اشاره به مختصری از علل وقوع حوادث در دی ماه سال 1388 گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی نمی توانند هیچ پیشرفت علمی و صنعتی و موفقیت در علوم انسانی را در غیر از کشورهای خود تحمل کنند و یکی از علل ایجاد فتنه 88 پیشرفت علمی و دست یافتن به موفقیت های مختلف در عرصه های گوناگون زیر سایه هدایت و رهبری ولایت فقیه بعد از انقلاب به خصوص در سال های 84 به بعد بود.
وی در ادامه به بیان علل وقوع حماسه 9 دی توسط مردم پرداخت و افزود: حمایت از ولی فقیه و بصیرت مردم در ارج نهادن به ارزش ها و قدردان بودن از نظام موجب به حیرت در آمدن دشمنان نظام شد.
در ادامه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین ابطحی امام جمعه شهرستان ایرانشهر با بیان برخی از فتنه های صورت گرفته در تاریخ اسلام و با اشاره به آیات قرآن کریم، به جریانات موجود در برخی حوادث و فتنه های گوناگون که در برابر مسلمانان بوده پرداخت و توصیه های را به عنوان درس های از تاریخ برای حاضرین بیان نمودند. 
در انتهای این نشست، ابوالفضل روحی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران نکاتی از عوامل و گروه های زمینه ساز تجمعات خیابانی در جریان فتنه را بیان نمود و به طلاب، روحانیون و مسئولین حاضر در این نشست به احتمال وجود فتنه های پیش رو با عناوین مختلف هشدار داد و در بخشی از سخنانش به تبیین موضوع لیبرالیسم و بحران ویرانگر مالی پرداخت.

 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما