نوروزنژاد
1395/10/18 شنبه مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی: طلاب وروحانیون با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام طلاب و روحانیون برای دیدار با مقام معظم رهبری به منظور گرامیداشت یوم الله ۱۹ دی توسط این دفتر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد در گفت وگویی ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۹ دی تصریح کرد: این روز به عنوان سرچشمه تحولات عظیم در تفکر و بینش مردم و زمینه‌ساز انقلاب اسلامی و مایه افتخار و عزت مردم بصیر و شهیدپرور قم است.
وی با اشاره به دیدار مردم بصیرو ولایتمدار قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی بمناسبت گرامیداشت این روز گفت: دستگاه‌های مختلفی در فراهم شدن دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری انجام وظیفه خواهند داشت و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همانند سال‌های گذشته پیشگام در این عرصه نسبت به ثبت‌نام طلاب و روحانیون اقدام کرد.
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اعزام و ساماندهی طلاب وروحانیون توسط دفتر تبلیغات اسلامی و تلاش هرساله برای افزایش این سهمیه اضافه کرد: باید اذعان کرد که به دلیل محدودیت فضا، هیچگاه نمی توان پاسخگوی این شور، شعور و علاقه گسترده طلاب و روحانیون و عموم مردم قم در دیدار و تجدید بیعت با پیشوا و مقتدایشان بود.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما