لک زایی
1395/9/11 پنجشنبه به مناسبت رونمایی از دوهزارمین کتاب سمت اهدا شد؛ لوح تقدیر رئیس سمت به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به مناسبت رونمایی از دوهزارمین کتاب سمت، و به پاس تلاش ها و همکاری های ارزنده پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با سمت، از پژوهشگاه و حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه تقدیر به عمل آمد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در لوح تقدیر اهدایی سمت به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با امضای حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی رئیس سازمان مطالعه و تدوین(سمت) آمده است: 
به پاس تلاش های ارزنده علمی آن پژوهشگاه در همکاری مشفقانه با سازمان مطالعه و تدوین کتاب علوم انسانی دانشگاه ها(سمت)، در نشر کتاب های علمی دانشگاهی حوزه علوم انسانی و اسلامی، این سازمان افتخار دارد از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر نجف لک زایی رئیس فاضل و دانشمند آن تقدیر و تشکر نماید.
گفتنی است سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها(سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از ٢٠٠٠ عنوان کتاب منتشر کرده است.
لازم به ذکر است اخیراً و با حضور مسئولین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی در دانشگاه(سازمان سمت)، از سه اثر درآمدی بر فلسفه عملی، عقلانیت باور دینی و معرفت شناسی های برون گرایی و اندیشه سیاسی در عصر ایلخانان که با مشارکت و همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و انتشارات سمت انجام شده بود، رونمایی شد. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما