خواهران مبلغه
1395/9/11 پنجشنبه با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛ کارگاه آموزشی جنگ نرم برای طلاب خواهر استان مرکزی برگزار شد کارشناس فضای مجازی گفت: کارگاه آموزش تخصصی جنگ نرم برای حدود ۳۵۰ نفر از طلاب خواهر استان مرکزی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی اسماعیلی کارشناس و مدرس فضای مجازی از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع جنگ نرم برای طلاب خواهر استان مرکزی خبر داد.
اسماعیلی با بیان ضرورت حضور فعال طلاب برادر و خواهر در فضای مجازی، گفت: این کارگاه تخصصی برای حدود ۳۵۰ نفر از طلاب خواهر استان مرکزی برگزار گردید.
این مدرس فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ضرورت آموزش آشنایی با جنگ نرم، بر سر فصل های این کارگاه اشاره کرد و گفت: آشنایی با مفاهیم و مبانی جنگ نرم، ضرورت حضور نخبگان حوزوی در فضای مجازی و جنگ نرم از منظر رهبر معظم انقلاب از جمله مباحثی که در این کارگاه ارائه شد که با توجه به گسترش روز افزون فضای مجازی و به دنبال آن جنگ نرم دشمن علیه دنیای اسلام و علی الخصوص جمهوری اسلامی ایران، مباحثی ضروری می باشند.
این کارشناس و پژوهشگر حوزوی افزود: کارگاه آموزشی جنگ نرم به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با همکاری اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اردوگاه یاوران مهدی عجل(عج) برگزار شد. 
لازم به ذکر است که حجت الاسلام والمسلمین مصطفی اسماعیلی از مبلغان و مدرسان اداره تبلیغ مجازی و از کارشناسان و پژوهشگران حوزوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما