دوره
1395/9/11 پنجشنبه به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران)؛ دوره آموزشی تربیت مربی خانواده ویژه خواهران برگزار می شود نام نویسی در دوره آموزشی تربیت مربی خانواده ویژه خواهران تا 15 آذرماه ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، دوره آموزشی تربیت مربی خانواده ویژه خواهران به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) برگزار می شود.
از مزایای شرکت در این دوره می توان به اعطای گواهی، اولویت شرکت در دوره های مشاوره، اعطای تشویق تحصیلی در طول ترم و اولویت اعزام به مراکز و شهرها به عنوان مبلغ تخصصی خانواده اشاره کرد.
قبولی در مصاحبه حضوری، تأهل، اتمام سطح 2، داشتن سابقه تبلیغی و دارابودن شرایط سنی(حداقل 25 و حداکثر 55 سال) از شرایط پذیرش در این دوره به شمار می رود. 
ثبت نام فقط از طریق سایت این مؤسسه به نشانی اینترنتی www.masoumiyeh.ir صورت می گیرد؛ شایان ذکر است که برگزاری کلاس ها در نوبت بعد از ظهر می باشد.
علاقه مندان می توانند تا 15 آذرماه نسبت به نام نویسی در این دوره اقدام کنند؛ مصاحبه این دوره آموزشی 18 آذرماه است و نتایج آن 20 آذرماه اعلام می شود. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماهره 321160-025(داخلی 6306) در ساعات 13 الی 18 تماس بگیرند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما