صافی
1395/9/11 پنجشنبه دومین المپیاد طلاب زبان آموز در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود رئیس موسسه آموزش عالی علامه مجلسی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری دومین دوره المپیاد علمی ویژه طلاب زبان آموز در دی ماه سال جاری خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر صافی رئیس موسسه آموزش عالی علامه مجلسی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: این المپیاد در دو گویش انگلیسی و عربی برگزار می شود.
وی افزود: این المپیاد در سه مرحله و با همکاری معاونت بین الملل حوزه علمیه، دانشگاه باقرالعلوم، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، سازمان فرهنگ و ارتباطات و مؤسسه جامعه المرتضی برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر صافی گفت: اقدامات و تمهیدات خوبی در این زمینه صورت گرفته است. من جمله امضای تفاهم نامه همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با دانشگاه باقرالعلوم (ع) که در دیدار با رئیس این دانشگاه در شهریور ماه صورت پذیرفت.
وی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این رابطه را دیدار های کمیته اجرایی المپیاد با نهادها و مراکز مرتبط با المپیاد خبر داد و گفت: اولین دیدار، دیدار با نمایندگان معاونت بین الملل حوزه های علمیه حجج اسلام والمسلمین ضیایی و قوامی است که اهم نتایج حاصله از این دیدار، همکاری این مرکز با معرفی اساتید شاخص برای شرکت در کمیته های طراحی سوال و مصاحبه نهایی برگزاری دوره های تخصصی برای برگزیدگان المپیاد است.
رئیس موسسه آموزش عالی علامه مجلسی همچنین به دیدار کمیته اجرایی المپیاد با رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات قم، اشاره کرد و گفت: اعزام نفرات برتر المپیاد به کشورهای خارجی به عنوان مبلغ و رایزن فرهنگی از اهم توافقات با این سازمان است. 
وی سومین دیدار کمیته اجرایی را دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حسینی عارف دبیر خبرگزاری ابنا وابسته به مجمع جهانی اهل البیت(ع) و رییس مرکز آموزش زبان حوزه های علمیه و آقای کیا مسوول آموزش و برنامه ریزی مرکز برشمرد و گفت: این مرکز با معرفی برگزیدگان به عنوان کادر آموزشی و استاد مرکز آموزش زبان حوزه علمیه و امکان اعزام به کشورهای خارجی در موسم های تبلیغی نیمه شعبان، محرم و رمضان المبارک همکاری می کند.
گفتنی است، در این دیدارها مهدی حبیب اللهی مدیر گروه آموزش زبان های خارجی، عبدالمجید خطیب معاون آموزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و روح الله بابائی معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) نیز حضور داشتند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما