میزتوانمندسازی
1395/7/27 سه‌شنبه در نشست همفکری مدیران دفتر خراسان رضوی با رییس میز توانمندسازی علوم اسلامی مطرح شد؛ کلان برنامه های میز «توانمندسازی علوم اسلامی» از ارتباط منطقی برخوردار است نشست همفکری رییس میز تخصصی توانمندسازی علوم اسلامی با مدیران گروه‌های آموزشی و پژوهشی دفتر خراسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛  این نشست، جهت تببین کلان برنامه ها و دریافت ایده های مؤثر سه ساله برای توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین الهی خراسانی، رییس میز و جمعی از مدیران آموزشی و پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین الهی خراسانی در این نشست گفت: شناسه های اجمالی و تفصیلی میز (مشتمل بر  چیستی مسأله، ابعاد مسأله، مدل مفهومی، تحلیل علل، اولویت ها، سیاست ها، فازها و مراحل حل مسأله) تدوین و تصویب شده  و کلان برنامه های مصوب نیز با استقبال و همراهی کامل شورای راهبری در حال ابلاغ است.
مدیران آموزشی و پژوهشی در ادامه این نشست، اسناد تدوین شده توسط میز را جزء اسناد متقن و جامع قطب های فکری و فرهنگی دفتر دانستند و  هر یک از اعضا نسبت به بررسی و تجزیه ابعاد مسأله، تحلیل و اولویت بندی راهبردها و کلان برنامه ها، به ارائه نظرات خود پرداختند.
در انتهای جلسه، اعضا با تأکید بر تداوم دقت و مشورت های وسیع میز در حل مسأله، برای مشارکت در جلساتی متمرکز برای پیشنهاد اولویت ها و برنامه های جامع و متمرکز میز، اعلام آمادگی نمودند.
کلمات کليدي
نشست همفکری, مدیران دفتر خراسان رضوی, میز توانمندسازی علوم اسلامی, قطب های فکری فرهنگی, دفتر تبلیغات اسلامی, پرتال دفتر
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما