بسیج کارکنان
1395/7/5 دوشنبه برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) به همت پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه باقرالعلوم(ع)، نمایشگاه دفاع مقدس در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «یاد یاران» به همت پایگاه بسیج کارکنان در دانشگاه باقرالعلوم(ع) در حال برگزاری است.
بر اساس این گزارش همکاران ارجمند می توانند  هر روز از ساعت 8 الی 17  از این نمایشگاه بازدید فرمایند. این نمایشگاه دارای سالن نمایش فیلم و مستندهای دوران 8 سال دفاع مقدس است که بازدید کنندگان، می توانند حماسه های ماندگار رزمندگان رشید اسلام را به نظاره بنشینند و در غرفه  یادبود عکس و پوستر شهدای روحانی مدافع حرم و شهدای منا که حکایت از جنایات آل سعود همان شجره خبیثه ملعونه است را بازدید نمایند. 
در بخش های دیگری از این نمایشگاه شاهد غرفه  بازسازی ماکت عملیات غرور آفرین والفجر 8 و توان مهندسی رزمی در ساخت پل بعثت در تاریخ دفاع مقدس هستیم و در غرفه نمایش عکس و پوستر جنگ نرم، توصیه های رهبر معظم انقلاب در تربیت افسران جنگ نرم و لزوم هوشیاری دائم در مقابل دشمنان قسم خورده همواره چراغ راه ما است.
بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه علاوه بر عکس نوشته ها و پوسترهای مربوط به دفاع مقدس، تصاویری از حضور مقام معظم رهبری و سرداران شهید در جبهه ها، و همچنین تصاویری از اساتید و کارمندان رزمنده و ایثارگر مؤسسه و دانشگاه در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس برقرار می باشد و روز پنجشنبه اختتامیه این نمایشگاه همراه با سخنرانی و زیارت پرفیض عاشورا برگزار می گردد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما