نشست هنر و تبلیغ
1395/6/6 شنبه نشست دبیر اجرایی همایش هنر و تبلیغ با مدیرعامل خانه کتاب نشست صمیمی و گفتگوی دبیر اجرایی دومین همایش هنر و تبلیغ(کتاب آرایی دینی در فرهنگ و تمدن اسلامی) با مدیرعامل خانه کتاب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، این نشست به منظور همکاری و مشارکت خانه کتاب در برگزاری مشترک همایش کتاب آرایی دینی در فرهنگ و تمدن اسلامی برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه مجید غلامی جلیسه مدیرعامل خانه کتاب ضمن عرض استقبال از طرح برگزاری همایش، گزارشی از فعالیت های خانه بویژه برنامه های خانه در هفته کتاب ارائه کرد.
وی با ذکر برنامه های خانه کتاب در برگزاری رویدادهای متعدد از جمله کتاب سال جمهوری اسلامی، سالانه هنر طراحی کتاب ایران و ...، گفت: تلاش می کنیم در این اقدام فرخنده نیز همراهی و مشارکت داشته باشیم.
در ادامه نشست ابراهیم سلیمانی، دبیر اجرایی همایش ضمن تشکر از استقبال گرم مدیرعامل خانه کتاب، گزارشی از برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها و همایش های مرکز فرهنگی هنری بویژه مقدمات برگزاری دومین همایش هنر و تبلیغ ارائه کرد.
وی در خصوص اهمیت برگزاری همایش کتاب آرایی و استقبال مراکز و متولیان امور فرهنگی از آن گفت: تاکنون هیچ رویدادی با این رویکرد که کتاب آرایی دینی را در فرهنگ  و تمدن اسلامی به بررسی و ارزیابی بنشیند، برگزار نشده است، لذا دفتر تبلیغات اسلامی بنا دارد با همکاری خانه کتاب و سایر مراکز مرتبط این مهم را رقم بزند.
در پایان مدیرعامل خانه کتاب مراتب همکاری و حمایت های معنوی این مجموعه را از برگزاری دومین همایش هنر و تبلیغ اعلام کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما