یوسفی مقدم
1395/6/6 شنبه با حکم ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم پژوهشگاه منصوب شد با حکم حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم به عنوان رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم پژوهشگاه منصوب شد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در حکم ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برای حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم آمده است:
نظر به مراتب علمی و پژوهشی و سوابق اجرایی و مدیریتی، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان «رییس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن» منصوب می‌شوید. امید است با عنایات الهی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در عمل به شرح وظایف موفق باشید.
در ادامه این حکم آمده:
شایسته است پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن با بهره‌گیری از پیشینه درخشان خود، در تمام سال‌هایی که با نام «مرکز فرهنگ و معارف قرآن» فعالیت کرده‌ است و ظرفیت‌ها و استعدادهای بالفعل حوزوی و دانشگاهی و با هم‌فکری چهره‌های علمی توان‌مند و خوش‌فکر به صورت فعال در جهت انجام وظایف محوله و به‌ویژه رویکرد جدی و جدید پژوهشگاه در زمینه پاسخ‌گویی به مسایل اساسی نظام اسلامی نقش‌آفرینی کرده و تدابیر مناسبی اتخاذ نماید. بدیهی است برای رسیدن به اهداف متعالی پژوهشگاه، بازآرایی گروه‌های پژوهشی، برابر ابلاغ هیأت محترم امنا و اهتمام به حفظ نیروی انسانی توانمند مورد توجه خواهد بود. از ایزد منان برای جناب‌عالی و همه همکاران محترم دوام توفیقات و عزت روزافزون مسئلت دارم.
شایان ذکر است پیشتر این پژوهشکده با عنوان مرکز فعالیت می کرد و حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم رئیس این مرکز بود که با ارتقای این مرکز به پژوهشکده، وی مجدداً با حکم ریاست پژوهشگاه به عنوان رئیس این پژوهشکده به مدت دو سال منصوب شد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما