تجلیل هاشمی
1395/6/1 دوشنبه افتخار آفرینی نشریات دفتر در دوازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کشور مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران با تقدیر از نشریات مرکز فرهنگی هنری دفترتبلیغات اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در این جشنواره از میان 37 نشریه در ده رشته، مجلات پوپک و سلام بچه ها برگزیدگان زیادی را به خود اختصاص دادند. در نشریه پوپک 6 اثر در شش بخش و در مجله سلام بچه ها سه اثر در 3 بخش برگزیده شدند. همچنین آقای سید سعید هاشمی(سردبیر مجله سلام بچه ها) با شعر «کبوتر میشناسد رنگ و بو را» در بخش شعر در مجله سلام بچه ها و آقای علی محمد محمدی با مجموعه تصویری «من ایرانی ام» در بخش عکس، در مجله پوپک از همکاران مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی می باشند که در این جشنواره مقام آورده اند.
در اولین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رمانی از سردبیر مجله پوپک برگزیده شد
اولین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی امسال در شهرستان شهرکرد برگزار شد. در این جشنواره مجید ملا محمدی«سردبیر مجله پوپک» به خاطر رمان دو جلدی کودکانه(رضا جان خوش آمدی و مرغابی های مهربان)برگزیده شد. این جشنواره اولین جشنواره ای بود که از تولیدات نویسندگان کودک و نوجوان در زمینه زندگی امام رضا (ع) حمایت کرد.

*در جشنواره کتاب سال رضوی، کتاب داستان های زندگی امام کاظم برگزیده شد

مراسم اختتامییه کتاب سال رضوی نیز در سالن بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد. در این جشنواره که به بررسی و انتخاب کتاب های کودک و نوجوان منتشر شده در سال 1394 با موضوع زندگی امام رضا(ع) اختصاص دارد، کتاب داستان های زندگی امام کاظم(ع) نوشته محمود پور وهاب(رئیس اداره نشریات مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی) جایزه گرفت. گفتنی است این کتاب در بخش کودک برگزیده شده است. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما