کتابخانه دیجیتالی
1395/5/3 يكشنبه با فرمت گذاری و فهرست نویسی چند اثر قرآنی و فقهی صورت گرفت: به روز رسانی کتابخانه دیجیتالی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی فرمت گذاری و فهرست نویسی چند اثر قرآنی و فقهی کتابخانه دیجیتالی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی به روز شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، همزمان با ماه بهار قرآن، کتابخانه دیجیتالی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی با موضوعات قرآنی، اهل بیت، فقهی و فلسفی به روز شد.
از جمله این آثار می توان به 33 جلد فرهنگ قرآن، 8 جلد دایره المعارف قرآن کریم، 10 جلد انوار الفقاهه، 14 جلد پیشوایان هدایت، 43 جلد در مکتب اهل بیت(علیهم السلام)، پیام رمضان و شب قدر«اعمال و فضیلت» اشاره نمود.
فایل این کتب، علاوه بر قرار گرفتن 20 صفحه ابتدای آن در سایت کتابخانه دیجیتالی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی به واحد نشر دیجیتال پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی جهت قرار گرفتن در نرم افزار پژوهان ارسال گردیده تا مورد استفاده همگان قرار گیرد.
در کتابخانه دیجیتالی تا کنون حدود 49000 رکورد منابع الکترونیکی اعم از کتب، مقالات و پایان نامه براساس فهرست نویسی توصیفی و تحلیلی – موضوعی مبتنی بر اصطلاح نامه های تدوین شده در مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی ساماندهی شده است، که از این تعداد، حدود 26831 عنوان کتاب، 3492 عنوان مقاله و حدود 19000 عنوان پایان نامه (9500 پایان نامه خارجی و 9500 پایان نامه حوزوی) می باشد و از طریق سایت مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی به آدرس www.islamicdoc.org  و یا با آدرس مستقیم www.dl.islamicdoc.org در دسترس علاقه مندان می‌باشد. 
کانال تلگرامی کتابخانه دیجیتالی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی نیز به تازگی با آدرس https://telegram.me/islamicdoc  جهت اطلاع رسانی برخط این سامانه، فعالیت دارد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما