دفترتبلیغات اسلامی
1395/4/31 پنجشنبه بیانیه دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در محکومیت اقدامات ضد انسانی رژیم آل خلیفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید اقدامات غلط و غیرانسانی رژیم آل خلیفه، خواستار واکنش عملی شخصیت های علمی، مذهبی، سیاسی و مجامع بین المللی، در مقابل این رژیم مستبد شد.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، متن این بیانیه بدین شرح است: در عصر حاضر احترام به آزادی های سیاسی و اجتماعی تقریبا در همه کشورهای جهان به استثنای چند کشور که از رژیمی مستبد رنج می برند، به اصلی مسلم و حقی انکارناپذیر مبدل شده است. تا آنجایی که در همه کشورهای دموکراتیک علاوه بر تأمین حقوق اکثریت، برای اقلیت های دینی نیز جایگاهی در قانون گذاری و آزادی های سیاسی و مذهبی قائل شده اند. 
این حق نه تنها با تمام حقوق و مقررات بین المللی مطابق است، بلکه با تمامی معیارهای انسانی و اجتماعی سازگاری دارد. 
با این وجود رژیم آل خلیفه در بحرین بر خلاف همه موازین انسانی و بین المللی، آزادی های اکثریت آن کشور را با بدترین رفتارها و اقدامات سرکوب می کند و توسط حقوق بشر دو گانه و یک بام و دو هوای آمریکا و مستکبران عالم و نظام های سیاسی مرتجع منطقه حمایت می شود.
سرکوب مطالبات حقوق قانونی و مشروع اکثریت، حصر مردم بیگناه در زندانهای مخوف، سلب تابعیت روحانی برجسته و رهبر معنوی اکثریت مردم بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم، انحلال جمعیت الوفاق و صدها اقدامات ضد انسانی دیگر، مصداق بارز دیکتاتوری آشکار و تروریسم دولتی است که لازم است عقلای  عالَم و مجامع بین المللی با آن مقابله کنند.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ضمن محکومیت شدید اقدامات غلط و غیرانسانی رژیم آل خلیفه، از شخصیت های علمی، مذهبی، سیاسی و مجامع بین -المللی می خواهد، در مقابل این عده قلیل مستبد واکنش عملی نشان داده و با طرحی مناسب مردم مظلوم بحرین را برای به دست آوردن حقوق اساسی خود یاری دهند.
 
کلمات کليدي
بیانیه, دفترتبلیغات اسلامی, حوزه علمیه قم, بحرین, شیخ عیسی قاسم
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما