قطبی
قطبی
1395/3/5 چهارشنبه رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان : هنرهای سنتی مذهبی و ملی ظرفیتی بالقوه در گردشگری ایجاد می‌کند رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: از شهری مانند اصفهان باید انتظار حرکات خردمندانه تری در عرصه نمایشگاهی داشت.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه گردشگری اصفهان بیان داشت: گردشگری جنبه های مختلف و گسترده ای دارد و  توجه به انواع گردشگری نشانه خرد مدیریتی است، انتظار می رود در این نمایشگاهی که در شهری مانند اصفهان برگزار می شود، شاهد حرکات حساب شده تری باشیم.
وی ادامه داد: گردشگری اصفهان می تواند با توجه به ظرفیت هایی که دارد، وارد گردشگری رویدادی شود و حتی می توان برای گسترش این بخش از گردشگری به رویدادسازی و تعریف رویداد جدید پرداخت.
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به غنای هنری این شهر اظهار داشت: طیف گسترده ای از هنرهای سنتی شیعی و ملی مانند نقالی، شاهنامه خوانی، چاووشی خوانی، سحری خوانی و غیره در اصفهان به صورت حرفه ای کار می شوند، که می تواند به عنوان فرصت و ظرفیتی بالقوه مورد توجه قرار گیرد و با معرفی آنها به گردشگران خارجی گام موثری در جذب گردشگر برداریم.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما