خواهران مبلغه
1395/3/5 چهارشنبه رئیس اداره اعزام خواهران مبلغه دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ضرورت تربیت مبلغان تخصصی از میان خواهران رئیس اداره اعزام خواهران مبلغه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: فرصت‌های تبلیغی زیادی برای بانوان وجود دارد که نیازمند تربیت مبلغان تخصصی از بین خواهران علاقمند می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، خانم محقق منتظر رئیس امور اعزام خواهران مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اظهار داشت: با توجه به ضرورت مقوله تبلیغ به ویژه برای بانوان که قشر وسیعی از جامعه را در بر می گیرند، بحث ساماندهی خواهران مبلغ اهمیت بیشتری می یابد.
وی گفت: فرصت‌های تبلیغی زیادی برای بانوان وجود دارد که نیازمند تربیت مبلغان تخصصی از بین خواهران علاقمند می‌باشد.
رئیس اداره اعزام خواهران مبلغه دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر هزارو 600 پرونده تبلیغی از خواهران در قم  وجود دارد که 330 نفر از آن ها پس از مدتی ارتقا پیدا کرده اند.
وی همچنین از فعالیت 70 طلبه خواهر تحت عنوان بشیران جوان خبر داد و گفت: این طرح که چند سال پیش توسط حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی ارائه شد، بر این پایه است که از طلاب جوان در زمینه تبلیغی استفاده شود، تا تشویق و تمرینی باشد که بتوانند با محیط‌های تبلیغی آشنا شوند.
خانم محقق منتظر با بیان اینکه مقام معظم رهبری، ابلاغ و اجرای این طرح تبلیغی را وظیفه دفتر تبلیغات اسلامی دانستند، افزود: از آن زمان دفتر تبلیغات اسلامی مشغول به این امر شده و پس از ثبت نام از بین طلاب مستعد در امر تبلیغ و تشکیل پرونده و گذراندن دوره‌های اختصاصی، آماده اعزام می‌شوند و حکم تبلیغی می‌گیرند.
وی تصریح کرد: در طرح بشیران جوان مبلغان به تبلیغ چهره به چهره دین که یکی از روش های بسیار مؤثر است و اثر گذاری بالایی دارد می پردازند.
رئیس اعزام خواهران مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: طبق سنوات گذشته در ماه خرداد از خواهران طلبه ای که دارای سطح دو هستند برای تبلیغ ثبت نام می شود که در صورت اتمام دوره، مصاحبه و قبولی در آن، تشکیل پرونده و اعزام انجام خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: از هشتم خرداد ماه ثبت نام خواهران طلبه برای اعزام در ماه مبارک رمضان آغاز می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما