نیازمند بحث های انضمامی حوزه عدالت هستیم
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که نیازمند بحث های انضمامی حوزه عدالت هستیم، گفت: باید بحث های انضمامی راجع به خروج از وضع موجود جامعه را مطرح کنیم و مجریان عادل را به کار بگیریم.

ضرورت ترجمه مقالات و سخنرانی های همایش امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت
استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت ترجمه مقالات و سخنرانی های همایش امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز به ده زبان دنیا گفت: اگر این ها به دنیا ارائه شود، همه دنیا مجذوب امام علی(ع) می شوند. 

اگر مردم از حکومت جدا شوند رهبر علی(ع) هم باشد شکست می خورد
آیت الله جوادی آملی گفت: ما درباره نماز داریم که نماز عمود دین است ولی درباره مردم داریم که «ان عماد الدین و جماع المسلمین و العده علی الاعداء الناس» عماد از عمود مهمتر است یعنی مردم اگر جدا شدند، رهبر اگر علی(ع) هم باشد مساوی شکست است.

ویژه نامه همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جامعه امروز
ویژه نامه همایش امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جامعه امروز به همت روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

«رییس حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» منصوب شد
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌الرضا تیموری را به سمت «رییس حوزه ریاست و روابط عمومی این پژوهشگاه» منصوب کرد.

برگزاری دومین «جشنواره کتاب سال سبک زندگی»
دومین «جشنواره کتاب سال سبک زندگی» با رویکرد کتاب‌های کودک و نوجوان هفتم اسفندماه97 به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران برگزار می شود.

نشست نقد و تحلیل فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد
نشست نقد و تحلیل فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با حضور فعالان عرصه فیلم و سینما برگزار شد.

ایجاد روحیه امید در مردم نسبت به آینده نظام، از وظایف مبلغان است
مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به تلاش دشمن در راستای ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی، یکی از وظایف مبلغان، القای روحیه امید در مردم نسبت به آینده است.

حفظ وحدت، پیام شهدا برای ملت است
مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پیام شهدا برای ملت را حفظ وحدت دانست و گفت: به وسیله همین وحدت است که دشمنان همیشه رانده شده و از نفوذشان جلوگیری شده است و با وحدت همیشه پیروز بوده و خواهیم بود.

هنر اسلام و ولایت فقیه تبدیل تهدیدها به فرصت ها است
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: علی‌رغم همه دشمنی ها، برنامه انقلاب اسلامی که بر اساس تدبیر ولی فقیه تنظیم شده، به خوبی جلو می رود.

آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای برگزاری دوره های آموزشی تربیت مربی مقابله با آسیب های اجتماعی
در اختتامیه دوره «تربیت مشاور، مربی و معین جامعه بسیج خواهران» بر آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای برگزاری دوره های آموزش مربی تخصصی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی تأکید شد.

حمایت دفتر تبلیغات اسلامی از حضور مبلغان در میان دستگیر شدگان پلیس و دستگاه قضایی
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: آمادگی داریم در حوزه های مختلف اجتماعی، طلبه های متعهد را آموزش دهیم و نسبت به اعزام آنها اقدام کنیم تا افرادی که توسط پلیس و دستگاه قضایی دستگیر می شوند، مورد آموزش های لازم قرار گیرند.

همایش بین المللی «نظریه انتظار در اندیشه آیت الله العظمی خامنه ای» برگزار می شود
همایش بین المللی «نظریه انتظار در اندیشه آیت الله العظمی خامنه ای» به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در دهم مهرماه سال ۱۳۹۸ برگزار می شود.

ربات پاسخگویی به سؤالات دینی در پیام رسان «سروش» طراحی و راه اندازی شد
ربات پاسخگویی به سؤالات دینی در پیام رسان «سروش» به همت بخش فناوری اطلاعات و بخش مجازی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، برنامه نویسی و عرضه شد.

امضای تفاهم نامه همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و ستاد عالی کانون های مساجد سراسر کشور
در دیدار معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد کشور با امضای تفاهم نامه‌ای بر لزوم همکاری و ایجاد وحدت رویه دستگاه های فرهنگی کشور تأکید شد.

دیدار دست اندرکاران همایش امام علی(ع) و تهیه کنندگان اصطلاح نامه فقه با آیت الله مکارم شیرازی
آیت الله مکارم شیرازی ضمن بیان نکاتی درباره این اصطلاح نامه فقه گفت: کار شما نوعی خدمت به علم و عالم است و این اثر شما با توجه به این که نوعی تازگی دارد، نیازمند مداقه و تأمل بیشتر است.

دیدار دست اندرکاران همایش امام علی(ع) و تهیه کنندگان اصطلاح نامه فقه با آیت الله مکارم شیرازی
آیت الله مکارم شیرازی ضمن بیان نکاتی درباره این اصطلاح نامه فقه گفت: کار شما نوعی خدمت به علم و عالم است و این اثر شما با توجه به این که نوعی تازگی دارد، نیازمند مداقه و تأمل بیشتر است.

همایش امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز برگزار می شود
همایش امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز، از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

جبهه مقاومت برند جمهوری اسلامی است/ دشمن از مقابله با جبهه مقاومت وحشت دارد
امام جمعه پردیسان گفت: جبهه مقاومت امروز برند جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود و امروز دشمن از جبهه مقاومت در غزه، لبنان، یمن، سوریه و عراق وحشت کرده و از مقابله با جبهه مقاومت ناتوان شده است.

همکاری مؤسسه بوستان کتاب با معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی
رئیس مؤسسه بوستان کتاب و معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی طی نشستی مشترک به تفاهم‌هایی جهت همکاری دست یافتند.

12345678910...>>>
نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما