شکوه چهل ساله
1397/11/16 سه‌شنبه همزمان با چهل سالگی انقلاب؛ افتتاح نمایشگاه «شکوه چهل ساله» در قم با حضور دفتر تبلیغات اسلامی نمایشگاه «شکوه چهل ساله» در قم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور دفتر تبلیغات اسلامی در مصلای قدس آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در راستای تبیین و نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان قم و ارائه پیشرفت‌هایی که طی 40 سال اخیر در ایران صورت گرفته، نمایشگاه «شکوه چهل ساله» در قم در مصلای قدس افتتاح شده است.
آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، بهرام سرمست استاندار قم، سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن، تجارت و جمعی از مدیران استانی و مسؤولان نهادهای فرهنگی در افتتاحیه نمایشگاه «شکوه چهل ساله» در قم حضور داشتند.
نمایشگاه «شکوه چهل ساله» در قم تا روز پنجشنبه، هجدهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
در این نمایشگاه که برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی برپا شده، علاوه بر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، 69 دستگاه اجرایی، نهاد فرهنگی، ارگان‌های ملی و حوزوی حضور دارند و با برپایی غرفه‌هایی مجزا، به معرفی دستاوردها و عملکرد خود در چهال سالگی انقلاب اسلامی پرداخته‌اند.
مراسم افتتاحیه نمایشگاه «شکوه چهل ساله» در قم با سخنرانی بهرام سرمست، استاندار قم و آیت‌الله سعیدی، امام جمعه قم صورت گرفت و بعد از آن با حضور مسؤولان استانی این نمایشگاه آغاز به کار کرد و غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بخش حوزوی این نمایشگاه قرار دارد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما