اهتمام
1397/9/17 شنبه به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛ 40 کرسی آزاد اندیشی در 40 سالگی انقلاب برگزار خواهد شد با توجه به این که یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که ترویج نقادی و گفتمان آزاد می باشد، 40 کرسی آزاد اندیشی و نظریه پردازی در 40 سالگی انقلاب توسط دبیرخانه کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حامد اهتمام در گفت و گویی اذعان داشت: 40 کرسی آزاد اندیشی و نظریه پردازی با اولویت دستاوردهای انقلاب اسلامی از سال 1357 تا به امروز برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: محورهای مصوب برای برگزاری کرسی ها عبارت از حوزه انقلابی، ولایت فقیه، سبک زندگی اسلامی، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی و فرقه ها و جریانات انحرافی می باشد.

اهتمام با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر این که «در حوزه، نقادی یکی از محورهای اصلی است» و گفت: در عرصه‌ تفكر و نظریه پردازی، احتیاج به تعدد آراء و تضارب آراء داریم.

وی با اشاره به این که هر سال حدود 20 کرسی و تا به امروز بیش از 100 کرسی در حوزه های علمیه اصفهان برگزار شده است، تصریح کرد: برگزاری این کرسی های اکثر مدارس علمیه برادران و خواهران سطح استان اصفهان را در بر خواهد گرفت.

دبیر کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تبادل نظر می توانند به پایگاه اینترنتی دبیرخانه این کرسی ها به نشانی www.Morsalat.ir/Korsi مراجعه کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما