خلیلی
1397/9/17 شنبه حجت الاسلام والمسلمین خلیلی عنوان کرد: ضرورت تبدیل شعبه جنوب شرق به قطب علمی و حوزوی جنوب شرق کشور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: تلاش خواهیم کرد که این شعبه را به قطب علمی و حوزوی منطقه تبدیل کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی در دوره آموزشی «مبانی سیاسی اسلام و ولایت فقیه» که به همت این شعبه برگزار شد، اظهار داشت: هدف ما این است که بتوانیم به عنوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در منطقه جنوب شرق کشور، دوره‌های آموزشی را متناسب با نیاز منطقه و هر شهر برگزار کنیم و از این فرصت برای تعالی بخشیدن به توان علمی روحانیون، طلاب و دانشگاهیان استفاده نمائیم.

وی گفت: گامی که دفتر تبلیغات اسلامی در این دو سال اخیر برداشته، افزایش 5/4 برابری کارگاه ها و دوره های آموزشی و افزایش دوره های علمی را است که بزرگترین ثمره این دوره ها، آغاز سطح سه امامت در شهرهای ایرانشهر و زاهدان در مهرماه امسال بود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور خاطرنشان کرد: با افتتاح ساختمان جدید این شعبه در شهرستان ایرانشهر و برگزاری دوره های علمی و آموزشی و به خصوص دوره تخصصی سطح سه امامت، تلاش خواهیم کرد که این شعبه را به عنوان قطب علمی و حوزوی در منطقه جنوب شرق کشور تبدیل کنیم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما