نوروزنژاد
1397/4/16 شنبه به همت روابط عمومي و در راستاي مصوبه شوراي راهبري و ابلاغ رياست دفتر  اولين جلسه آموزشي رابطين خبري دفتر تبليغات اسلامي برگزار شد اولين جلسه آموزشي رابطين خبري دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به همت روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي، حجت الاسلام والمسلمين حميد نوروزنژاد در اولين جلسه آموزشي رابطين خبري دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم که در راستاي مصوبه شوراي راهبري قطب هاي فکري فرهنگي و ابلاغ رياست دفتر به همت روابط عمومي برگزار شد، با بيان اين که هدف ما از برگزاري اين کارگاه، توانمندسازي رابطين خبري براي حضور فعال در عرصه خبر است، گفت: انتظار ما و مجموعه دفتر تبليغات اسلامي، خبر رساني به موقع در سطح دفتر و به صورت گسترده در سطح جامعه با استفاده از رسانه هاي موجود مي باشد.
وي گفت: به لحاظ خبري آن جور که بايد فعاليت هاي گسترده اين دفتر اطلاع رساني نمي شود و در پي اين گلايه بهترين راه، توانمندسازي رابطين خبري است و اميدواريم از اين پس با رضايت مجموعه دفتر در بحث خبر مواجه باشيم.
مدير روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم خاطرنشان کرد: علاوه بر بحث آموزش، در جهت تجهيز رابطين خبري به امکانات سخت افزاري و ملزومات خبري با توجه به مصوباتي که در اين زمينه نياز است، اقدام خواهيم کرد. 
وي گفت: از اين پس براي ارتقاء سطح کيفي و کمي اخبار دفتر تبليغات اسلامي، جلسات توجيهي و آموزشي با رابطين خبري اين دفتر به صورت ماهانه برگزار خواهد شد و دوره هاي يک و دو روزه تعريف مي شود و از اساتيد خوب در حوزه خبر دعوت خواهيم کرد.
حجت الاسلام والمسلمين نوروزنژاد با بيان اين که حسب ابلاغيه رييس دفتر بيان شده که حداقل روزي دو خبر توليد شود، ابراز داشت: براي ما اصل ارتباط و همراهي دوستان با روابط عمومي در مراکز وابسته به دفتر تبليغات اسلامي مهم است و انتظاراتي که داريم، اين است که با توجه به امکانات موجود اخبار در اسرع وقت به صورت حرفه اي و کامل منعکس شود.
وي وظيفه رابطين خبري را تهيه و ارسال خبر به روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم دانست و گفت: انعکاس اين فعاليتها در مجموعه دفتر تبليغات اسلامي و ديگر رسانه ها با روابط عمومي است زيرا با اين کار از جزيره اي شدن فعاليت ها جلوگيري مي شود و تمام مراکز دفتر از فعاليت هاي همديگر باخبر و انتشار اخبار بر اساس مصلحت و اولويت انجام خواهد شد.
مدير روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم بر لزوم ارتقاء سطح کيفي اخبار توليد شده در مراکز عملياتي دفتر تبليغات اسلامي تأکيد کرد و افزود: تصاوير ارسالي بايد با همان خبر هماهنگ باشد و هر خبرنگاري که از ساير رسانه ها براي پوشش فعاليت ها به مراکز دفتر تبليغات اسلامي مي آيد، بايد با هماهنگي و اطلاع رابطين خبري باشد و رابطين خبري هم بايد با هماهنگي با اداره روابط عمومي انتشار اخبار را مديريت کنند.
وي با اشاره به اين که بايد تمامي فعاليت ها، همايش ها و نشستهاي مراکز و معاونت هاي دفتر تبليغات اسلامي از نظر قطبي بودن يا نبودن در خبر مشخص باشد، گفت: ما با وجود افزايش حجم اخبار در نشريه پيام روز تصميم گرفتيم يک ستون را به فعاليت هاي قطبي اختصاص دهيم لذا رابطين خبري بايد تمام اخبار را از اين حيث مشخص کنند.
حجت الاسلام والمسلمين نوروزنژاد بر لزوم همکاري مديران دفتر تبليغات اسلامي با رابطين خبري تأکيد کرد و گفت: تمام بخشهاي دفتر تبليغات اسلامي بايد فردي را که توانايي و وقت کافي براي اطلاع رساني داشته باشد به ما معرفي کنند تا ما آموزش هاي کافي جهت ارتقاء کيفي را به آن ها بدهيم و آنان را توانمند کنيم.
وي با بيان اين که تمام مراکز زير مجموعه دفتر تبليغات اسلامي بايد در اخبار خود تعلق خود به اين دفتر را قيد کنند، ابراز داشت: از آنجايي که سياست اصلي دفتر تبليغات اسلامي حرکت بر مبناي مسأله محوري است، بيشترين تأکيد ما براي اطلاع رساني بر روي فعاليتهاي قطبي دفتر تبليغات اسلامي و مراکز وابسته به آن است.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما