نوروزنژاد
1397/3/3 پنجشنبه مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:  حضور فعال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حضور فعال این دفتر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد در گفت وگویی با اشاره به حضور بالنده و موثر دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه های بین المللی قرآن کریم تهران گفت: امسال نیز این دفتر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور یافته است.
وی با اشاره به توجه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به گسترش فرهنگ و معارف قرآن کریم و دفاع از حقانیت آموزه های آن گفت: پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم این دفتر از سال 1366 با در نظر گرفتن همین اهمیت به عنوان یک مرکز شکل گرفت و اکنون می توان از آن به عنوان بزرگ ترین مجموعه قرآن پژوهی کشور یاد کرد.
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت های متنوع معاونت های این دفتر در زمینه گسترش فرهنگ و معارف قرآن کریم و جهت دهی فعالیت های قرآن در حوزه علمیه قم افزود: از این میان، مؤسسه بوستان کتاب به عنوان ناشر دینی موفق و پرافتخار ترین ناشر کشور، پژوهشکده های فرهنگ و معارف قرآن کریم و مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با ده ها اثر برگزیده در جشنواره های مختلف و نشر دیجیتال پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فعالیت های قرآنی خود را در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم سال جاری به مخاطبان معرفی و عرضه می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد بیان داشت: پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم و نشر دیجیتال در شبستان اصلی، ورودی 18 و مؤسسه بوستان کتاب در شبستان اصلی، راهروی هشت پذیرای علاقه مندان معارف قرآن کریم هستند.
وی در پایان با تقدیر از فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه امور قرآنی خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در کلام مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به عنوان نماد روشنفکری حوزه شناخته شده است، آمادگی دارد تا در جهت غنای علمی و محتوایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با این وزارتخانه همکاری بیشتری داشته باشد.
لازم به ذکر است، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 29 اردیبهشت ماه تا 14 خردادماه از ساعت 17 الی 24 در مصلی امام خمینی(ره) تهران پذیرای علاقه مندان است. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما