1396/7/16 يكشنبه به همت بوستان کتاب؛ کتاب «حدیث دلدادگی؛ زمینه ها و اسباب حضور قلب در نماز» منتشر شد یکی از تازه ترین آثار مؤسسه بوستان کتاب درباره نماز، «حدیث دلدادگی؛ زمینه ها و اسباب حضور قلب در نماز» تالیف علی اکبر کلانتری است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مهدی محدثی، مسئول روابط عمومی مؤسسه بوستان کتاب در معرفی این اثر ارزنده گفت: امروزه دغدغه بسیاری از نمازگزاران این است که چرا در برقراری رابطه با خدا و نماز خواندن، آنگونه که باید، لذت نمی برند. این کتاب در پنج فصل موضوع حضور قلب و اهمیت آن در نماز و نیز زمینه های پیدایش خضوع و خشوع را واکاوی و تبیین کرده است.
وی افزود: عناوین فصول پنجگانه این کتاب که تألیف علی اکبر کلانتری است عبارتند از: جایگاه نماز در اسلام و اهمیت حضور قلب در آن، مفهوم و مراتب حضور قلب، زمینه های پیدایش حضور قلب، اسباب حضور قلب و راه های جبران عدم حضور قلب در نماز.
مسئول روابط عمومی مؤسسه بوستان کتاب در ادامه یادآور شد: نویسنده در نگارش این کتاب از 106 منبع و مأخذ معتبر از کتاب های شیعه و سنی بهره برده و از رمز و رازهای خضوع و خشوع در نماز پرده برداشته است. 
کتاب دوستان و علاقه‌مندان به مطالعه در موضوع نماز، جهت تهیه و مطالعه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155 ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده و با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.
این کتاب در قطع رقعی، 184 صفحه و شمارگان 1100 نسخه به تازگی منتشر شده و با قیمت 13هزار تومان در کلیه شعبه های بوستان کتاب در قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما