نظری منفرد
1396/6/27 دوشنبه استاد حوزه علمیه قم:  مهم ترین مشکل خانواده ها نبود حاکمیت خداوند است استاد حوزه علمیه قم نبود حاکمیت خداوند را مهم ترین مشکل خانواده ها عنوان کرد و گفت: تا وقتی که خدا در خانواده ها حاکم نشود، از آسیب ها در امان نخواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد در نشست مبلغان نخبه با موضوع «بررسی آسیب های نوپدید در خانواده ها و راه های مقابله با آن» که به همت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: آسیب های خانواده ها شامل طلاق و اعتیاد و .. می شود اما مهم ترین مشکل در خانواده ها، نبود حاکمیت خداوند است، بلکه گوشی ها و فیلم ها حاکم است. 
وی گفت: تا وقتی که خدا در خانواده ها حاکم نشود، از آسیب ها در امان نخواهیم بود. حاکمیت خدا مبتنی بر آن است که باورها در میان مردم ایجاد شود و تا زمانی که این باورها ایجاد نشود، این آسیب ها وجود دارد و از بین نخواهد رفت.
استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: بهترین مطالب در تبلیغ محرم، پرداختن به مسائل مربوط به امام حسین(ع)  است که کم هم نیست. جا دارد که به فداکاری، ایثار و شجاعت اصحاب امام حسین(ع) پرداخته شود. اصحاب حسین به باور رسیده بودند که این حماسه را آفریدند. در منبرها به جریان سخن امام حسین(ع) با زهیر و حر، کسانی که متنبه شدند و به مسیر آمدند و همچنین کسانی که به لشکر امام نپیوستند، ملاقات امام با طرماح، پرداخته و پیام های آن نیز بیان شود. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما