روستاآزاد
1396/3/3 چهارشنبه معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:  اعزام بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مبلغ به سراسر کشور در ماه رمضان معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از تبلیغ بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مبلغ حوزوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان در سطح کشور خبرداد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‎الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در گردهمایی بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان که به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و برخی مراکز حوزوی در مدرسه فیضیه برگزار شد، با ذکر این مطلب که این گردهمایی به همت چهار مجموعه بزرگ تبلیغی کشور برگزار شده است، گفت: این همایش طلیعه ای برای عرض ارادت خاصه مبلغان به محضر حضرت ولی عصر(عج) است. 
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: امسال نزدیک به 9500 طلبه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه به مناطق مختلف اعزام می‎شود و در همین راستا نیز 2000 نفر مبلغ نیز در ماه رمضان از سوی سازمان اوقاف در سراسر کشور به تبلیغ مشغول خواهند بود.
وی افزود: همانگونه که همه مبلغان مد نظر دارند این است که نباید در تبلیغ به کار خاص و انحصاری در مساجد بسنده کنند؛ مبلغان باید از پیامبری تأسی کنند که طبیبی دوار بود و کوی به کوی می‌گشتند و دردهای انسان ها را درمان می‎کردند؛ البته اصل بودن مسجد و مرکزی بودن مساجد غیر قابل انکار است. 
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به فرصت کم نظیر فضای مجازی، ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است که با اعتمادسازی در جامعه، از این فضای مجازی استفاده کرده و ارتباط خود را حفظ و ارتقا دهیم.
وی گفت: طلاب و مبلغان ما باید به قرائت و فهم قرآن تسلط داشته باشند؛ به همین شکل طلاب باید در زمینه توان افزایی مخاطبان و قرآن آموزی اهتمام کافی داشته باشند، زیرا باید فرهنگ انس به قرآن در جامعه شکل گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد اظهار داشت: طلاب در خصوص آسیب‎های اجتماعی و به خصوص آسیب‏های مرتبط با خانواده با توجه به مطالبی که در ره توشه‎های تبلیغی در اختیار آنها قرار گرفته است، باید تلاش بیشتری کنند زیرا دشمنان در این زمینه فعالیت گسترده‎ای کرده‎اند و می‎خواهند کانون خانواده در ایران را از بین ببرند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما