مسابقه بزرگ کتابخوانی
1395/8/24 دوشنبه به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛ مسابقه بزرگ کتابخوانی «خانواده آسمانی» برگزار می‌شود مسابقه بزرگ کتابخوانی در سه سطح ویژه خانواده‌ها به مناسبت هفته کتاب به صورت مجازی به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به مناسبت هفته کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارائه محتوای آموزشی و دینی، مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان "خانواده آسمانی" به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و در بستر اپلکیشن کتابخوان همراه پژوهان برگزار می‌ شود.
برپایه این گزارش، کتاب‌های «زبان، بایدها و نبایدها (ویژه پدران)»، «عشق برتر (ویژه مادران)»، «یک صدف از هزار(ویژه کودکان)» کتاب هایی هستند که برای این مسابقه در نظر گرفته شده اند.
علاقمندان می توانند برای شرکت در مسابقه از 24 آبان تا 25 آذرماه، کتاب‌های مسابقه را در اپلیکیشن موبایلی کتابخوان همراه پژوهان تهیه و مطالعه نمایند و برای دریافت پژوهان به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نشانی www.dte.ir مراجعه کنند.
به برگزیدگان مسابقه جوایزی نظیر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، تبلت و دستگاه‏های همراه و کارت هدیه خرید کتاب اهدا خواهد شد.

نرم افزار پژوهان را می توانید از طریق کلیک بر روی پیوست فایل ها در ذیل دریافت کنید. همچنین راهنمای مسابقه بزرگ کتابخوانی(خانواده آسمانی) در ذیل درج شده است.
فايلها
pajoohaan.apk 14.08 MB
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما