ملکی- تبلیغ مجازی
1395/4/27 يكشنبه حجت الاسلام ملکی خبرداد؛ حمایت از تولیدات فضای مجازی در جشنواره جنات سرپرست اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تبیین بخش های تولیدات فضای مجازی دومین جشنواره جنات از فعالان عرصه مجازی برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، حجت الاسلام  وحیدرضا ملکی سرپرست اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگویی از برگزاری دومین جشنواره جنات در بخش تبلیغ نوین با هدف بهره بری هرچه بیشتر از فناری اطلاعات و ارتباطات در تبلیغ آموزه های دینی خبر داد.
ملکی با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: دومین جشنواره جنات با حضور مدیران، کارشناسان و مبلغان فعال عرصه های مجازی برگزار می شود که در بخش تبلغ نوین با استقبال پرشور مبلغان و طلاب حوزه علمیه روبرو شده ایم.
وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره فرهنگ سازی در راستای ایجاد محیط امن و سالم در فضای مجازی، استفاده از قابلیت ها و قدرت تاثیر گذاری رسانه های دیجیتال، تشویق و ترغیب مبلغان فعال در فضای مجازی، همچنین شناسایی، حمایت و سازماندهی فعالان فضای مجازی می باشد که از عموم طلاب توانمند و فعال در این عرصه دعوت به شرکت در این جشنواره می نماییم.
سرپرست اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی  اظهار داشت: علاقه مندان شرکت در این جشنواره می توانند در یکی از بخش های سایت و بانک ها اطلاعاتی، وبلاگ، شبکه های اجتماعی و پیام رسان، انجمن ها و مسنجرها، آموزش سواد رسانه ای و فضای مجازی، نرم افزار(رایانه و همراه) و بازی رایانه ای، کتاب (الکترونیک و صوتی) و ... اقدام به ثبت نام کنند و آثار خود را ارسال نمایند.
وی افزود: امسال بخش جدیدی تحت عنوان بخش آزاد (غیر حوزوی) جهت شناسایی و استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی غیر حوزوی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان، به جشنواره جنات افزوده گردیده که شرکت کنندگان این بخش لازم است ضمن ثبت نام در جشنواره، فعالیت فرهنگی شاخص و تاثیرگذار خود را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان تبیین و ارسال نمایند.
ملکی در پایان خاطرنشان کرد:  تولیدات در راستای ترویج معارف دینی، گروهی و تخصص محور بودن آثار، استفاده تاثیرگذار از ابزارهای تبلیغ نوین از شاخصه های ارزیابی آثار می باشد که به ۴ برگزیده اول دو سکه بهار آزادی، ۸ برگزیده دوم یک سکه بهار آزادی، ۱۶ برگزیده سوم نیم سکه بهار آزادی، ۳۲ نفر شایسته تقدیر ربع سکه بهار آزادی اعطا خواهد شد.
لازم به ذکر است مهلت ثبت نام و ارسال آثار از یکم تیر لغایت سی ام مهرماه می باشد که از طریق پایگاه اطلاع رسانی بلاغ www.balagh.ir صورت می پذیرد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما