رجایی
1395/2/14 سه‌شنبه معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: امانتی که امام(ره) و شهدا به ما داده اند را باید حفظ کنیم طی مراسمی با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فریبرز راهدان به عنوان مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید موسی رجایی معاون منابع انسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه ای که به مناسبت بزرگداشت سالروز تأسیس دفتر به فرمان امام خمینی(ره)، اوّلین جلسه اداری سال 95 و همچنین معارفه مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی برگزار شده بود اظهار داشت: از جایگاه خدمت گذاری غافل نشویم و این فرصت را قدر بدانیم.
وی به کلام گهرباری از امام حسن عسگری علیه السلام اشاره کرد که فرمودند: «أُوصیکُمْ بِتَقْوَى اللّهِ وَ الْوَرَعِ فى دینِکُمْ وَالاْجْتَهادِ لِلّهِ وَ صِدْقِ الْحَدیثِ وَ أَداءِ الأَمانَةِ» شما را به تقواى الهى و پارسایى در دینتان و تلاش براى خدا و راستگویى و امانتدارى درباره کسى که شما را امین دانسته.
وی با تأکید به این که این روایت به عنوان دستورالعمل اجرایی باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: اساس تأسیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با فرمان حضرت امام خمینی(ره) و ادامه فعالیت ها با توصیه های رهبر انقلاب اسلامی شروع و هیچگونه تغیری در جهت خود نداشته و به تناسب زمان و مکان و نیازهای انقلاب اسلامی حرکت کرده و اکنون نیز این حرکت ادامه دارد.
وی به نمونه ای از تناسب فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی با نیازهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در زمانی کانون فعالیت ها جبهه بود، دفتر تبلیغات اسلامی، روحانیون رزمی تبلیغی به جبهه ها اعزام می کرد و این روحانیون بنابر فرمایش حضرت امام(ره) در هر گردانی تقسیم شدند و حقیقتاً نقش فرماندهی به عهده داشتند و عملاً بخشی از فرماندهی جنگ به عهده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بود.
وی به رسالت امروز دفتر و خواسته رهبر انتقلاب اسلامی، که مقابله با شبیخون فرهنگی است اشاره کرد و گفت: وظیفه من و شماست که به عنوان سکان داران انقلاب و سربازان جبهه های دیروز در این عرصه ورود پیدا کرده و از دستاوردهای نظام و انقلاب حراست کنیم.
وی افزود: امانتی که امام(ره) و شهدا به ما داده اند را باید حفظ نموده تا فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم و مهّم عمل به وظیفه است و این همان ادای دینی است که امام حسن عسگری(ع) در این روایت شریف بیان فروده اند.
وی در قسمت پایانی صحبت های خود به وضعیت بودجه دفتر اشاره کرد و گفت: باتوجه به وضعیت بودجه، باید نهایت صرفه جویی در بیت المال صورت پذیرد تا لطمه ای به فعالیت های برنامه ریزی شده نخورد و این امر اقدام عملی همکاران را می طلبد که با شعار امسال که اقدام و عمل است نیز مطابقت داشته و باید فعالیت عملی داشته باشیم.
در بخش دیگری از این جلسه فریبرز راهدان، مدیر کل جدید منابع انسانی، پشتیبانی و مالی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به نقش منابع انسانی در سازمان ها گفت: از نظر من مهمترین رکن هر سازمانی، منابع انسانی آن است، به خصوص در نهادهای فرهنگی و همه تعالی مجموعه نهادهای فرهنگی مدیون و مرهون منابع انسانی است و مدیریت و سامان دادن حوزه منابع انسانی کار سختی است و به دنبال ارتقاء تعامل بین شعب بین دفتر اصفهان با مرکز هستیم.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما