شنبه 29 ارديبهشت 1403   21:33:35

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مبلغین مناطق جنوب شرق در ماه مبارک رمضان مورد ارزیابی قرار گرفتند

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی از ارزیابی و سرکشی مبلغین مناطق جنوب شرق در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین بامری در این باره گفت: هدف از این سرکشی ها ارزیابی فعالیت های مبلغین و پشتیبانی از فعالیت های موثر و تجلیل از زحمات آنان و در صورت نیاز بررسی مشکلات موجود در امر تبلیغ بود که توسط تیم های از کارکنان شعبه جنوب شرق در ماه مبارک رمضان صورت پذیرفت.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق افزود: در این سرکشی ها و ارزیابی مبلغین جنوب شرق کشور در ایام ماه مبارک رمضان در چندین مرحله و در شهرستانهای جنوبی استان کرمان، و  سیستان و بلوچستان مورد ارزیابی قرار گرفتند.
وی افزود: با وجود پهناور بودن و طولانی بودن فاصله های مناطق و شهرستان های جنوب شرق کشور از بیشتر مکان های تبلیغی مانند مساجد و حسینیه ها که مبلغین در آنجا اعزام شده بودند بازدید به عمل آمد.
حجت الاسلام والمسلمین بامری تشریح نمود: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق مصمم است در جهت اجرای هر چه بهتر فرایند تبلیغ در مناطق جنوب شرق کشورو برنامه ریزی جهت اعزام مبلغ به این مناطق، ارزیابی ها و نظارت ها را به صورت حضوری انجام دهد و در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی با همکاری نهادهای تبلیغی دیگر از مبلغین مستقر و مقطعی سرکشی نماید.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در پایان ياد آور شد: طبق آمار این شعبه در رمضان امسال در قالب اعزام گروهی تعداد 12 گروه، و  بصورت فردی تعداد 757 نفر مبلغ در سطح منطقه جنوب شرق اعزام کرد و با برنامه ریزی دقیق و اعزام تیم های دفتر، سرکشی و ارزیابی از این عزیزان انجام شد.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما