پنجشنبه 30 فروردين 1403   19:25:07

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در 16 رشته؛

شرکت 500 داوطلب در آزمون اختصاصی دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :آزمون اختصاصی دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با حضور حدود 500 نفر از داوطلبان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی «رییس اداره امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع)» در گفت و گو با خبرنگار ما با ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: آزمون اختصاصی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در یک رشته کارشناسی و 15 رشته کارشناسی ارشد برگزار شد. 
وی گفت: در این آزمون، داوطلبان در مقطع کارشناسی در رشته زبان انگلیسی(ویژه مطالعات اسلامی) و در مقطع کارشناسی ارشد در پنج گروه و 15 رشته علوم سیاسی، اندیشه سیاسی، مطالعات منطقه ای(گرایش شمال آفریقا)، فقه سیاسی، تاریخ اسلام، تاریخ ایران، فلسفه و کلام، فلسفه دین، فلسفه علوم اجتماعی، دانش اجتماعی مسلمین، جامعه شناسی، مدیریت راهبردی فرهنگ، ارتباطات اجتماعی، مدیریت رسانه و مطالعات زنان، شرکت کردند. 
رییس اداره امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون تصریح کرد: در مجموع حدود 500 نفر داوطلب در این آزمون شرکت کردند که حدود 85 نفر داوطلب مقطع کارشناسی و مابقی داوطلب مقطع کارشناسی ارشد در رشته های 15 گانه بودند.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چه تعداد از شرکت کنندگان پذیرش خواهند شد، افزود: در هر رشته کارشناسی ارشد، امکان پذیرش حداکثر 20 نفر وجود خواهد داشت و در رشته کارشناسی نیز 60 نفر را می توان پذیرش کرد که از این میان، 40 نفر در قم تحصیل خواهند کرد و مابقی در اصفهان به تحصیل می پردازند، البته تعداد پذیرش به شرایط داوطلبان بستگی خواهد داشت. 
حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به زمان اعلام نتایج خاطرنشان کرد: با توجه به این که امسال سازمان سنجش به دانشگاه باقرالعلوم(ع) اعتماد کرد و تصحیح اوراق هم بر عهده این دانشگاه است، بنابراین، تصحیح اوراق و اعلام نتایج همانند سابق 40 روز به طول نخواهد انجامید، بلکه حداکثر در دو هفته آینده نتایج مشخص خواهد شد و احتمالاً مصاحبه ها نیز برگزار شده باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما