پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:15:27

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رییس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

برگزاری پیش همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم در استان های مختلف

  • خلاصه :رییس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری همایش ملی مقاومت اسلامی در قم از برگزاری پیش همایش هایی در سایر استان ها خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صادق یوسفی مقدم در دیدار دست اندرکاران همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، قرآن کریم را زبان مشترک امت اسلامی دانست و تصریح کرد: بهترین منبعی که می‌تواند کمک کند امت اسلامی واحد بشوند قرآن کریم است و همین مهم موجب شد که اقدامات اولیه برگزاری همایش صورت بگیرد.
وی افزود: امروز مقاومت مسئله اصلی امت اسلام است و تنها راه حفظ و بقای اسلام در برابر توطئه‌های دشمنان است.
دبیر علمی همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم با بیان اینکه در قرآن کریم بارها به جامعه‌ی اسلامی توصیه‌شده که مقاومت کنند و ثمرات آن نیز بیان‌شده است خاطرنشان کرد: این کتاب مقدس منبعی مهمی برای دست گرفتن و چگونه حرکت کردن در مسیر مقاومت است.
وی با اشاره به نهادها و مراکز همکار در برگزاری این همایش گفت: پیش همایش هایی نیز برای این همایش ملی در نظر گرفته شده است که با همکاری این نهادها و مراکز در استان های مختلف کشور برگزار خواهد شد.
همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» ۱۷ بهمن‌ماه به همت معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار می‌شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تبلیغ نیوز (پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) به نشانی  www.Tablighnews.dte.irمراجعه کنند. 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما