دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   06:37:02

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت گروه تولید و محتوای معاونت فرهنگی تبلیغی؛

کتاب «سیره خانوادگی شهدای روحانیت» روانه بازار شد

  • خلاصه :گروه تولید و محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کتاب «سیره خانوادگی شهدای روحانیت» را منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، کتاب «سیره خانوادگی شهدای روحانیت» به همت گروه تولید و محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر گردید.

شهادت‌طلبی محصول ذاتی انقلاب ماست. مبارک‌ترین ثمرۀ خون شهیدان ما احساس عزت و افتخاری است که هم‌اکنون از سینه‌های داغدیدۀ همۀ حق‌جویان عالم می‌تراود. شهادت ارزش احیاشدۀ انقلاب اسلامی ماست و پاس‌داشتن آن مهم‌ترین تعهد انقلابی ما. میزان محبت و علاقه به شهیدان، معیار و میزانی است برای حرکت در خطی که با خون هموار شده است. 

گفتنی است کتاب «سیره خانوادگی شهدای روحانیت» به قلم محمدباقر نادم در قالب 5 فصل؛ «آداب ازدواج آسان»، «شیوه رفتار با همسر»، «آداب فرزندپروری»، «آداب و شیوههای تعامل و مدارا با اعضای خانواده» و «احترام و نیکی به والدین» و در 207 صفحه تألیف شده است.

برشی از اثر:
(فصل دوم؛ شیوه رفتار با همسر، حسن و خلق و شوخ طبعی)
در احوالات علمای بزرگی همچون شهید محراب آیت‌الله دستغیب آمده است ایشان همواره با مردم و اهل خانۀ خود با خوش‌رویی و اخلاق نیکو برخورد می‌کردند. آن سالک پرهیزکار حتی برای بیدارکردن فرزندانش برای نماز هم تندی نمی‌کرد و با رأفت و مهربانی با آنها رفتار می‌کرد. دختر این شهید محراب دربارۀ برخورد بامحبت و نرم‌خویی پدرش می‌گوید: «وقتی می‌خواست ما را برای نماز صبح از خواب بیدار کند، ابتدا در می‌زد؛ من خیلی زود بیدار می‌شدم. با این عنوان زیبا مرا صدا می‌زد: خانم بهشتی! دختر بهشتی! وقت نماز است. پاشو بابا».
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما