دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   19:35:50

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

هم‌اندیشی برای جمعیت و فرزندآوری

  • خلاصه :قائم‌مقام پژوهشکدۀ الهیات و خانواده گفت: نشست هم‌اندیشی «جمعیت و فرزندآوری» با ارائۀ شش نفر از استادان حوزه و دانشگاه، به‌صورت حضوری و برخط، در پژوهشکدۀ الهیات و خانواده برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، فریبرز راهدان در گفت‌وگویی اظهار داشت: فرزندآوری ازجمله شاخصه‌های پایداری نظام خانواده و جوان‌سازی جمعیت در زمرۀ مسائل جامعۀ امروز ایران است.
وی با بیان اینکه بررسی موضوع جمعیت ابعاد مختلفی دارد، گفت: در این هم‌اندیشی، موضوع جمعیت و فرزندآوری، از مناظر مختلف اجتماعی، اخلاقی و روانشناسی و با رویکرد دینی بررسی و تحلیل خواهد شد.
قائم‌مقام پژوهشکدۀ الهیات وخانواده گفت: نقش باورهای دینی در اصلاحِ نگرش به فرزندآوری، بررسی دلایل اخلاقی فرزندآوری، مهاجرت و مسئلۀ جمعیت در ایران، فرزندآوری و کارآمدی خانواده، فرزندآوری و سلامت روان و سیاست‌های‌جمعیتی در ترازوی ‌نقد، عناوین ششگانۀ سخنرانی‌هایی خواهد بود که در این هم‌اندیشی علمی ارائه می‌گردد.
وی در پایان تصریح کرد: هم‌اندیشی علمی «جمعیت و فرزندآوری» روز چهارشنبه  29 شهریور ماه سال جاری از ساعت 8 صبح تا 12 در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ برگزار و از طریق نشانی اینترنتی  Dte.bz/1001 به‌صورت زنده و برخط قابل مشاهده خواهد بود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما