جمعه 10 فروردين 1403   15:23:31

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

کارگاه آموزشی «اصول ایده پردازی و سوژه یابی» برگزار شد

  • خلاصه :کارگاه آموزشی «اصول ایده پردازی و سوژه یابی» به همت اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین روحبخش «رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه این دفتر» در گفت و گویی اظهار داشت: دوره آموزشی سواد رسانه با موضوع «اصول ایده‌پردازی و سوژه‌یابی» به همت این اداره و با همکاری معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

وی گفت: بیان چند پرسش اساسی جهت خودشناسی درباه خلاقیت، به عنوان مطلب آغازین این دوره طراحی شده است که یاری‌گر دانش‌پژوهان جهت ورود به بحث اصلی بود، و همچنین تبیین اصول ایده‌پردازی و سوژه یابی از اهم مسائل مطرح شده در این کارگاه می باشد.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: ایده باید به گونه‌ای باشد که هم پاسخگوی نیاز مخاطب بوده و هم در جذب مخاطب مؤثر واقع شود و تجربه زیستی با مخاطب می‌تواند تسهیل‌گر این روند باشد.

وی افزود: همراه با برگزاری جلسات این دوره، فیلم‌های کوتاه نوآور و استارت‌آپ‌هایی که دارای ایده‌های جذاب و خلاقانه برای دانش‌پژوهان بودند، جهت درک بهتر نوآوری در رسانه ارسال شد؛ همچنین کتاب‌های مختلفی جهت افزایش آگاهی در مورد خلاقیت و سوژه‌یابی نیز به شرکت کنندگان معرفی گردید.

حجت الاسلام والمسلمین روحبخش خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی، بیش از 60 نفر از خواهران مشغول به تحصیل در مقطع سطح سه حوزه علمیه خراسان حضور یافتند و ضمن بهره‌وری از محتوای جلسات، سؤالات و اشکالات خود را پیرامون مطالب ارائه شده، مطرح نموده و به بحث و گفتگو با استاد محترم پرداختند؛ همچنین استادیاران پشتیبان نیز بیش از 30 ساعت را به بررسی ایده‌های گروه‌های حاضر در این دوره و پاسخ به سؤالات دانش‌پژوهان اختصاص دادند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما