جمعه 10 فروردين 1403   02:36:45

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیر گروه فرهنگ‌نامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن خبر داد:

تدوین فرهنگنامه و دانشنامه قرآنی مقاومت در دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :مدیر گروه فرهنگ‌نامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامی از تدوین فرهنگنامه و دانشنامه قرآنی مقاومت در دفتر تبلیغات اسلامی خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «عیسی عیسی زاده» در نشست خبری همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم که در مرکز همایش های غدیر برگزار شد گفت: پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم جامع‌ترین زیرساخت اطلاعات قرآنی از ده‌ها هزار موضوع قرآنی را در کشور فراهم کرده است.
مدیر گروه فرهنگ‌نامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم تصریح کرد: هر کسی در هر جای جهان بخواهد، اطلاعات زیرساختی قرآن را در هر موضوعی به دست آورد می‌تواند از طریق این پژوهشکده به آن دست پیدا کند.
وی با بیان اینکه پژوهشکده این توانایی را دارد تا در موضوعات مختلف قرآنی، مطلب در اختیار اندیشمندان قرار دهد گفت: شورای همایش مقاومت از منظر قرآن تصمیم گرفتند با توجه به قرآن تمام اطلاعات را در قالب فرهنگ‌نامه نرم‌افزاری ایجاد کند تا پژوهشگران از این نرم‌افزار در موضوع مقاومت و محورهای همایش بهره ببرند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی زاده افزود: کاربران بیش از ۳۵۰ مدخل اصلی و ده‌ها هزار محور فرعی را می‌توانند در این فرهنگنامه مشاهده کنند.
وی یادآور شد: این نرم‌افزار شامل صدها مدخل و زیر مجموعه است و امکان اشتراک گذاری، جست و جو، یادداشت‌گذاری وغیره در آن وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در کافه بازار آن را دانلود کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما