جمعه 10 فروردين 1403   16:30:10

(مهار تورم، رشد تولید)

print

سفر علامه تیجانی به خوزستان به دعوت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

  • خلاصه :علامه سید محمد تیجانی «مستبصر بین المللی» به دعوت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان جهت حضور در مراسمات عید غدیر، دهه ولایت به استان خوزستان سفر کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، علامه سید محمد تیجانی جهت حضور در مراسمات بزرگ و پر شور عید غدیر به دعوت دفتر تبلیغات اسلامی خورستان به این استان سفر کرد.
بر اساس این گزارش، مراسمات عید غدیر در استان خوزستان هر ساله با برگزاری جشن های باشکوه و با حضور شخصیت های بین المللی گرامی داشته می شود که امسال نیز این مراسم با حضور علامه تیجانی در شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار شد. 
علامه تیجانی در نخستین برنامه خود در میان مردم منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون حضور یافت و در سخنانی فضائل و منزلت های حضرت علی(ع) را برای مردم این منطقه تشریح کرد.
همچنین، علامه تیجانی پس از حضور در میان مردم منطقه قلعه چنعان، به شهر کوت عبدالله سفر کرد و از طرح ضیافت علوی، پخت غذای 140 هزار نفری ویژه عید غدیر بازدید و از نزدیک در جریان طبخ غذای این مراسم قرار گرفت.
حضور در میان مردم منطقه ملاشیه اهواز، از دیگر برنامه های علامه تیجانی به استان خوزستان بود؛ وی با حضور در جشن مردمی عید سعید غدیر خم در مسجد الرسول و مسجد نور ملاشیه در میان مردم این منطقه سخنرانی کرد.
بازدید از طرح ضیافت علوی، پخت غذای 140 هزار نفری ویژه عید غدیر در منطقه آخرآسفالت، حضور در مراسم جشن حسینیه ام البنین علیه السلام عامری، شرکت در جشن بزرگ و باشکوه شهر حمیدیه و سخنرانی در جمع مردم شهر رفیع، از دیگر برنامه های علامه تیجانی در استان خوزستان بود.
همچنین، تیجانی در همایش غدیر که شهرستان کارون برگزار شد، شرکت و به ایراد سخنانی درباره منزلت عید غدیر پرداخت؛ پس از شرکت در این همایش، با سفر به بخش شاوور از توابع شهرستان شوش، در جشن مردمی عید غدیر شرکت کرد.
همچنین، علامه تیجانی در مراسم عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه امام خمینی(ره) و الغدیر اهواز شرکت کرد.
دیدار با آیت الله موسوی جزایری «رییس حوزه علمیه خوزستان»، آیات شفیعی و حیدری «نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری»، حجتالاسلام والمسلمین موسوی فرد «نماینده ولی فقیه در خوزستان»، حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد «رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان»، سردار شاهوار پور «فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان» و عبدالکاظم علی نژاد «پژوهشگر و نویسنده خوزستانی» از دیگر برنامه های علامه تیجانی در خوزستان بود.
همچنین علامه تیجانی با حضور در زندان خوزستان با سرکردگان وهابی دستگیر شده این زندان، دیدار و درباره مسائل مختلف به مناظره پرداخت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما