پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:56:24

(مهار تورم، رشد تولید)

print

از سری برنامه های قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی؛

دوره آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» برگزار شد

  • خلاصه :به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و با همکاری میز خانواده قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی این دفتر، کارگاه آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» ویژه مبلغین بومی این شعبه در حال برگزاری می باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور» در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین پزشکی «از اساتید نخبه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» ویژه مبلغین بومی خواهر و برادر شعبه جنوب شرق در محل سالن اجتماعات شهرستان دلگان در حال برگزاری است.

وی درباره اهمیت پرداختن به موضوع تحکیم خانواده گفت: این موضوع ریشه در اهمیت نهاد خانواده دارد لذا نهاد مقدس خانواده، رکن بنیادین اجتماع بشری است و به این ترتیب، اولین شرط داشتن جامعه ای سالم و پویا، سلامت و پایداری خانواده می باشد.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور گفت: این دوره آموزشی با هدف بالا بردن سطح آگاهی های مبلغین در زمینه تحکیم و تقویت بنیان خانواده، آشنایی با راه‌کارهای تحکیم بنیان خانواده و چگونگی داشتن رابطه مسالمت‌آمیز توأم با محبت با همسر و چگونگی آشنایی با باید و نبایدهای زندگی با همکاری میز خانواده برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی بر انسجام و تحکیم بنیان خانواده به عنوان عوامل مؤثر در تربیت فرزندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید و همچنین مهارت‌های شناسایی و احترام به دنیای مطلوب اطرافیانمان در این دوره آموزش داده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی که به صورت فشرده در روزهای جمعه هر هفته برگزار می شود، به مسائلی همچون مسئله زناشوئی، اجتماعی، خانواده و تربیت فرزندان و همچنین احکام، مسائل اعتقادی و اخلاقی پرداخته می شود.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما