سه‌شنبه 29 اسفند 1402   10:51:19

(مهار تورم، رشد تولید)

print

آرشیو

مردم نظام را با رأی خودشان و حضور با شکوه خودشان بیمه کردند/ هر انسانی باید حسابگر خودش باشد

مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی با قدردانی از زحمات نگهبانان این اداره کل گفت: با خدا و امام زمان (عج) عهد بسته اید که درخدمت به مبلغین دین و نشر دین کوشا باشید و هرچند بی توجهی بشود باید هم بر نعمات و هم عنایات شاکر باشیم و بنده شخصاً از عزیزان اگر کم و کاستی یا رفتار ناصوابی در طی سال گذشته رخ داده باشد عذرخواهی می کنم.

برگزاری داوری رویداد زنگ بهشت

داوری نهایی رویداد زنگ بهشت با حضور داوران و مسئولین این رویداد روز دوشنبه 16بهمن ساعت 13 الی 17 در خانه خلاق و نوآوری اشراق برگزار شد.

حق مشارکت سیاسی نقطه تلاقی میان حق و تکلیف است

دومین جلسه از سلسله نشست‌های انتخابات با موضوع مشارکت سیاسی، حق یا تکلیف با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحمانی مدیر کل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

زمینه های هر چه بیشتر ارتباط مردم با قرآن در ماه مبارک رمضان ایجاد شود

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در اولین جلسه از سلسله نشست های طلیعه رمضان، اظهار داشت: مبلغان در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان پیش رو تلاش نمایند تا زمینه های هر چه بیشتر ارتباط مردم با قرآن فراهم شود.

نابودی رژیم صهیونیستی، اصلی ترین هدف جبهه مقاومت

ابومهدی از فرماندهان جبهه مقاومت اظهار داشت: مهمترین و اصلی ترین هدف جبهه مقاومت در زمان کنونی، نابودی رژیم صهیونیستی و کوتاه کردن دست آمریکا و قطع تسلط آن در منطقه می باشد.

انتخابات فرصت ساز نوآوری در حکمرانی

چهارمین جلسه از سلسله نشست های انتخاباتی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی زهانی مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

هشدار معاون دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص جایگاه شعر حوزوی و ادبیات دینی

معاون فضای مجازی با هشدار نسبت به تغییر بافت زندگی جوانان بدلیل جریان گرایش به موسیقی و شعر کره ای وانگلیسی گفت: اگر جریان شعری حوزوی و ادبیات حوزوی و دینی به آن جایگاه تولید ادبیات فاخر و شعر فاخر و شعر تربیت کننده و نسل سازی که بود برنگردد، ما نمیتوانیم مقابل این جریان جدی بایستیم.

اهدای نشان اشراق به استاد مجاهدی و مهدی جهاندار در اختتامیه جشنواره شعر حوزه

نشان اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به استاد مجاهدی بدلیل هویت بخشی به شعر حوزه های علمیه و مهدی جهاندار بدلیل فعالیت دینی و انقلابی به موقع و مؤثر به ویژه در شرایط فتنه، اهدا شد.

اطلاعیه اعزام ماه مبارک رمضان 1445(ه.ق)

اداره کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طی اطلاعیه شرایط اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان 1445(ه.ق) را اعلام کرد.

دیدار و گفتگوی نماینده دانشگاه باقرالعلوم(ع) با رئیس دانشکده حقوق دانشگاه کفیل عراق

نماینده دانشگاه باقرالعلوم(ع) ضمن بازدید از دانشگاه کفیل عراق، با حجت‌الاسلام والمسلمین احمد علی عبود الخفاجی، رئیس دانشکده حقوق این دانشگاه در راستای همکاری‌های دوجانبه به بحث و گفتگو پرداخت.

12345678910...>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما