پنجشنبه 30 فروردين 1403   23:14:36

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور مطرح کرد:

اعلام آمادگی شعبه جنوب شرق در راستای تعامل با دستگاه های فرهنگی منطقه

  • خلاصه :رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: در راستای تعامل و همکاری با دستگاه های فرهنگی سطح منطقه کوتاهی نمی کنیم و در هر زمینه ای آماده یاری رسانی هستیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا سجادی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد چابهار که به منظور تبادل نظر و همکاری برگزار شد، اظهار داشت: در راستای تعامل و همکاری با دستگاه های فرهنگی سطح منطقه کوتاهی نمی کنیم و در هر زمینه ای آماده یاری رسانی هستیم.

وی گفت: برگزاری جلسات علمی و مشورتی می تواند در راستای بهتر حل شدن مشکلات منطقه جنوب شرق مؤثر باشد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: گرایش افراد ممتاز جامعه به سمت حوزه های علمیه در اولویت مجموعه های حوزوی باشد و از ورود افراد با ضریب هوشی پایین به سمت حوزه ها کاسته شود.

وی یکی از مأموریت های دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق را اعزام مبلغ دانست و افزود: اعزام مبلغ به مناطق مختلف در پیشبرد برنامه های فرهنگی و تبلیغی از مأموریت های ماست اما اعزام گروه های جهادی هم تأثیر خوبی می تواند در منطقه داشته باشد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی «مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد چابهار» اظهار داشت: امید و توجه اهل سنت به نظام به دلیل ارتباط های مؤثری که وجود دارد بیشتر شده است و اهل سنت امروزه همسو و همراه با نظام اسلامی هستند و این مهم را بارها در فتنه هایی که دشمنان آغاز کردند، به اثبات رسانده اند.

وی گفت: ارتباط گیری علمای تشیع و تسنن در قالب دیدارهای دوستانه و خانوادگی برگزار می شود که این امر تأثیر خوبی در راستای حفظ وحدت اسلامی در منطقه داشته است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار به ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی در توانمند سازی مبلغین سطح منطقه اشاره و تصریح کرد: با برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی توسط دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق ویژه علمای منطقه می توان در راستای توانمندسازی آنان اقدامات مفیدی انجام داد.

وی، آسیب های اجتماعی را یکی از چالش های مهم منطقه دانست و افزود: آسیب های اجتماعی خلأ و مشکلی است که امروزه به یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری تبدیل شده است که در رفع این مشکل نهادهایی مانند دفتر تبلیغات اسلامی و مجموعه های فرهنگی دیگر می توانند مثمر ثمر باشند.

در پایان این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی به ارائه گزارشی از برخی برنامه های مشترک و اجرا شده توسط دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار در سطح منطقه پرداخت.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما