جمعه 31 فروردين 1403   10:14:03

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

شماره نود و پنجم فصلنامه «پژوهش‌های قرآنی» منتشر شد

  • خلاصه :نود و پنجمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «پژوهش‌های قرآنی» به همت اداره نشریات شعبه خراسان رضوی و پژوهشکده اسلام تمدنی چاپ و منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، نود و پنجمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «پژوهش‌های قرآنی» به همت اداره نشریات این دفتر و پژوهشکدۀ اسلام تمدنی چاپ و منتشر شد و مقالات این شماره بر روی سامانه نشریه به آدرس http://jqr.isca.ac.ir نمایه گردید. 
از جمله مقالات این شماره می توان به «الگوی رشد فرهنگی انسان از دیدگاه قرآن کریم» اثر محمدمصطفی اسعدی و امیرمحسن عرفان، «خوانش انتقادی استنطاق و کاربست آن در نظرية شهید صدر پیرامون سنت‌های تاريخ در قرآن شهيد صدر» به قلم سعيد بهمنی و «بازپژوهی تحلیلی دلالت آیه سه سوره نساء بر اصل تک‌همسری یا چند‌همسری» نوشته محمدرضا خانی، فاضل حسامی و رحمان عشریه، اشاره کرد.
همچنین، «ابهام زدایی از ظواهر آيات ناظر به فلسفة خلقت با تأمل در مسأله خلود» اثر سیدابوالفضل موسوی، «قلمرو حجیت عقل‌منبع در تفسیر قرآن با تأکید بر تفسیر المیزان» نوشته محمدهادی قهاری کرمانی، «مصلحت اندیشی در سیرۀ مدیریتی یوسف(ع)» به قلم محمود خوران و «پیوند اسماء الهی در فواصل آیات، با مضامین و غرض سورۀ احزاب» اثر مشترک حجت الله حکم آبادی، غلامرضا رئیسیان و عباس اسماعیلی زاده، از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.
فصلنامه پژوهش‌های قرآنی در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags)؛ پایگاه استنادی سیولیکا (Civilica)، پایگاه استنادی جهاد دانشگاهی SID؛ پرتال جامع علوم انسانی؛ کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما