جمعه 10 فروردين 1403   11:21:35

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در چهارمین جلسه کمیته برنامه ریزی عملیاتی قم تبیین کرد:

طرح «راهنمای خانواده»؛ اقدامی پیشگیرانه نسبت به آسیب های اجتماعی

  • خلاصه :رئیس گروه مطالعات، برنامه ریزی و بودجه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که در طرح «راهنمای خانواده» مبلغان وظیفه آموزش و راهنمایی زوجین جوان را به عهده دارند، گفت: مبلغان باید تلاش کنند تا راهنمای آنها در حل مشکلات و مسائل احتمالی زندگی مشترک باشند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، علی خون چمن در چهارمین جلسه کمیته برنامه ریزی عملیاتی قم که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، با ارائه طرح "راهنمای خانواده" در خصوص آسیب های اجتماعی و راه حل آن اظهار داشت: نسبت به آسیب های اجتماعی که امنیت خانواده ها را هدف گرفته، اقدامات پیشگیرانه ای در این خصوص توسط کمیته برنامه ریزی عملیاتی قم انجام شده است.

وی گفت: در طرح "راهنمای خانواده" مبلغان وظیفه آموزش و راهنمایی زوجین جوان را به عهده دارند و همچنین، مبلغان باید تلاش کنند تا راهنمای آنها در حل مشکلات و مسائل احتمالی زندگی مشترک باشند.

رئیس گروه مطالعات، برنامه ریزی و بودجه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص عملیاتی شدن طرح مذکور تصریح کرد: شناسایی و ساماندهی طلاب متخصص و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط در حوزه خانواده، اولین گام این طرح می باشد.

وی افزود: بعد از گام نخست، طلاب مذکور به مکان های مختلفی همچون مساجد، بقاع متبرکه، مدارس، کانون ها، مراکز فرهنگی، ادارات، تفرجگاه ها و... جهت راهنمایی خانواده ها در خصوص پیشگیری از اختلافات خانوادگی و آسیب های اجتماعی، اعزام می شوند.

خون چمن به اهمیت برگزاری کلاس های مهارتی در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: سعی شده است در این طرح برای بالا بردن سطح علمی و مهارتی طلاب متخصص و همچنین کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی کلاس های مهارتی با موضوعات مهارت های زندگی، همسرداری و فرزندپروری برگزار شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما