پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:29:49

(مهار تورم، رشد تولید)

print

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

باید از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه وحدت استفاده شود

  • خلاصه :رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور با حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده «نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس» دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش تبلیغ نیوز ( پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی )، حجت الاسلام والمسلمین بنافی در دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور، به ارائه گزارش مختصری از برنامه ها و فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در مناطق مختلف جنوب شرق از جمله شرق استان هرمزگان پرداخت.

وی در این دیدار بر حفظ حضور این شعبه در مناطق مختلف استان هرمزگان به صورت نرم افزاری تأکید کرد و اظهار داشت: سیاست دفتر تبلیغات اسلامی بر ایجاد دفتر و استقرار نیرو در مناطق مختلف جنوب شرق نیست، لذا بر حضور نرم افزاری بیش از پیش در مناطق تأکید داریم و این امر را عملیاتی خواهیم نمود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور به فعالیت های پیش روی شعبه جنوب شرق در مناطق مختلف استان هرمزگان اشاره نمود.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده «نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس» ضمن عرض خیر مقدم به رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور بر انجام فعالیت ها و برنامه های مختلف با همکاری این دفتر تأکید کرد.

وی گفت: انتظار داریم برنامه های مشترکی با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور در مناطق مختلف استان برگزار شود، لذا باید گروه کارشناسی این دفتر با گروه کارشناسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان همکاری بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: اجرای برنامه های بلند مدت توسط دفتر تبلیغات اسلامی در این استان می تواند به مبلغین کمک شایانی کند و ما باید از حضور نخبگان دفتر تبلیغات اسلامی در این مناطق بیشتر بهره مند شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان از مناطق مشترک می باشد لذا باید از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه وحدت استفاده شود و این امر می طلبد که نخبگان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با علمای این استان همکاری و تبادل نظرداشته باشند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما