پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:20:16

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به مدیر مسئولی دکتر سید عباس صالحی؛

پنجمین شماره فصل‌نامه تحلیلی‌ـ ‌انتقادی حوزه منتشر شد

  • خلاصه :پنجمین شماره فصلنامه فصل‌نامه تحلیلی‌ـ ‌انتقادی حوزه به مدیرمسئولی دکتر سید عباس صالحی و سردبیری حجه‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه و با محتواي مقالات، پرونده، گفت‌وگو و ... منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، فصل‌نامه تحلیلی‌ـ ‌انتقادی حوزه «مجله حوزه، دوره شماره 5 و پیاپی 180» ویژه حوزه‌های دینی، با عنوان«نماد روشن‌فكري حوزوي» با صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، و مدیرمسئولی دکتر سید عباس صالحی و سردبیری حجه‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه و با محتواي مقالات، پرونده، گفت‌وگو و ... منتشر شد.

این شماره با سخن سردبير با عنوان «هشدارها را جدّي بگيريم» آغاز مي‌‌شود و نوشتاري از سركار خانم دكتر زهره رنجبر «حوزه خواهران؛ ارتقاي علمي و تخصص‌گرايي»، محمدحسن نجفي«بررسي و تحليل مرجعيت زنان در فتاواي عالمان ديني» و مهدي سجادي‌امين«نقش جنسيت در افتا و مرجعيت» در آن به چشم می خورد.

نوشتاری از علي شيرخاني«مرجعيت زنان(بررسي جواز و عدم جواز مرجع تقليدشدن زنان) »، عليرضا زهيري«زيست زنانه در بوم مردانه، نيم‌نگاهي به حوزه علميه خواهران»، محمد پزشكي«انگاره‌هاي اعتدالي و اجتهادي در موقعيت زنان» از دیگر مطالب شماره جدید مجله حوزه است.

در پرونده شماره جدید مجله حوزه نیز به مناسبت درگذشت علامه سيدجعفر مرتضي عاملي ـ گفت‌وگو با حجه‌‌الاسلام رسول جعفريان و هم‌چنين نوشته‌اي به همين تناسب از محمدجواد مصطفوي منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت ارتباط با دفتر این فصل‌نامه می توانند به نشانی قم، خیابان معلم، پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی مراجعه و یا با شماره تلفن31152620-025 تماس حاصل کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما