پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:29:44

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در حرم حضرت معصومه(س) صورت می گیرد:

برگزاری یادواره شهید نواب صفوی با مشارکت دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :یادواره روحانی شهید حجت‌الاسلام نواب صفوی و یارانش با مشارکت دفتر تبلیغات اسلامی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش تبلیغ نیوز به نقل از فارس، یادواره روحانی شهید حجت‌الاسلام سید مجتبی نواب صفوی و یارانش با همکاری ستاد یادواره شهدای فدائیان اسلام در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار خواهد شد.

این مراسم پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۸ بعد از نماز مغرب و عشاء با مداحی حسن شالبافان در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برپا می‌شود.

در برگزاری این برنامه نهادهایی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سازمان فرهنگی هنری ورزشی استان قم و … مشارکت دارند.

برنامه گرامیداشتی نیز با حضور حسین یکتا ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه در جوار مرقد مطهر این شهید والامقام در قم خیایان امام موسی صدر(خاکفرج) برگزار خواهد شد.

شهید نواب صفوی روحانی مخلصی بود که با یاران خود در دوران رژیم پهلوی با دعوت حوزه‌ها به حضور در عرصه سیاسی کشور، ایجاد ایده تشیع انقلابی و با هدف تشکیل حکومت اسلامی و تدوین قانون اساسی کشور براساس آموزه‌های قرآن دست به مبارزه علیه طاغوت زد و در سال‌های دهه بیست، اقدام به تشکیل گروهی به نام «فدائیان اسلام» کرد. سرانجام پس از یک دهه مبارزه همراه سه تن از یاران با وفایش در تیر ماه ۱۳۳۴ به حکم اعدام محکوم شد.

آنان در ۲۷ همان ماه که مطابق با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌‌الله علیها بود به شهادت رسیدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما