پنجشنبه 9 فروردين 1403   21:59:02

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در راستای مساله محوری دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گیرد:

بررسی چالش های مربوط به صنایع فرهنگی در شبکه ایران کالا توسط دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :برنامه زنده تلویزیونی صنایع خلاق با محوریت بررسی چالش های مربوط به صنایع فرهنگی با سفارش و تحت نظر دفتر تبلیغات اسلامی و به صورت گفتگو محور در 24 قسمت از شبکه ایران کالا پخش می شود.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، احمد علوی "کارشناس مجری برنامه زنده تلویزیونی صنایع خلاق(صنایع فرهنگی)" در گفت وگویی تصریح کرد: این برنامه از ابتدای ماه مبارک رمضان از ساعت 18:15 الی 19 روزهای فرد بر روی شبکه ایران کالا پخش می شود.
وی افزود: این برنامه در راستای اهداف میز سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و تحت مسئله مصرف کالای فرهنگی و با سفارش و تحت نظر نمایندگی تهران این دفتر تولید شده است و به بررسی چالش های مربوط به صنایع فرهنگی و همچنین مصرف محصولات این صنعت می پردازد.
این کارشناس مجری ادامه داد: این برنامه در وهله اول به قشر متخصص تولیدی جهت ایجاد تشویق برای تولید در این صنایع توجه دارد و همچنین در وهله دوم جوانان را با فرصت های شغلی و تولید آشنا می سازد و در وهله بعدی در تلاش برای ارتقاء فرهنگ خانواده ها برای مصرف این گونه کالاها و خدمات است.
وی همچنین بیان داشت: از آنجا که صنایع خلاق و صنایع فرهنگی هنوز به خوبی در ایران معرفی نشده اند و متخصصین این امر هنوز به یک اجماع و برنامه مدون و مشخص نرسیده اند، تولید درباره این صنایع کمی مشکل می باشد و از طرفی جدید بودن این موضوع و چالشی بودن بحث ها، جذب مخاطب را بالا می برد.
علوی گفت: در این زمینه دفتر تبلیغات اسلامی تهران تولیدات مصور و مکتوب با عنوان مصرف کالای فرهنگی داشته است و برنامه های مختلف صدا و سیما  هم بصورت جسته گریخته این صنایع را بررسی کرده اند و به همین سبب این برنامه در راستای رویکرد مسئله محوری دفتر و اولویت میز سبک زندگی که مصرف کالای فرهنگی در جامعه می باشد تولید شده است.
وی با بیان این که  این برنامه اولین تجربه دفتر تبلیغات اسلامی تهران در زمینه تولید این گونه برنامه ها است ادامه داد: تقریبا درتولید این برنامه از توان و ظرفیت داخلی این دفتر استفاده شده است و می تواند تجربه خوبی جهت تولید برنامه های بیشتر و بهتر به این سبک باشد و ارسال هرگونه نظر، دیدگاه و پیشنهاد مخاطبان به سامانه پیامکی 10000100006 برای پیشبرد اهداف این برنامه بسیار راهگشا خواهد بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما