جمعه 10 فروردين 1403   19:11:47

(مهار تورم، رشد تولید)

print

کتاب «اخلاق و معنویت در مکتب شهید سلیمانی» رونمایی شد

  • خلاصه :در همایش وعاظ عرصه دفاع مقدس کتاب «اخلاق و معنویت در مکتب شهید سلیمانی» به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، در مراسم پیش نشست کنگره شهدای روحانی با عنوان همایش وعّاظ عرصه دفاع مقدس که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد، از کتاب «اخلاق و معنویت در مکتب شهید سلیمانی» رونمایی به عمل آمد.

این اثر کوشیده است اخلاق و معنویت را در مکتب شهید سلیمانی بر اساس آموزه های دینی و بیان خاطراتی از زندگی آن شهید بزرگوار تبیین کند تا ضمن ارائه مطالب ارزشمند اخلاقی و معنوی، بر جنبه کاربردی و عملی بودن آن نیز تأکید مضاعف شود.

کتاب «اخلاق و معنویت در مکتب شهید سلیمانی»  در ۱۰ گفتار تنظیم شده است که عناوین این گفتارها عبارتند از: «تزکیه و تهذیب نفس»، «اخلاص»، «توکل»، «عبادت و عشق به خدا»، «دلدادگی به ساحت مقدس اهل بیت(ع)»، «ساده زیستی»، «تواضع و فروتنی»، «ایثار و فداکاری»، «احسان و خدمت به مردم» و «عدالت اجتماعی».

همچنین در پایان این همایش از خانواده های شهیدان قنوتی و صالحی خوانساری، بیت مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی و 7 نفر از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است حاج مهدی رسولی مداح اهل بیت (ع) در این مراسم به مرثیه سرایی پرداخت.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما