پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:48:00

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور؛

کارگاه آموزشی «فن خطابه» برگزار شد

  • خلاصه :کارگاه آموزشی «فن خطابه» به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و با همکاری مرکز آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در شهرستان زابل برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان این شعبه» در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به همت شعبه جنوب شرق کشور، با ارائه حجت الاسلام والمسلمین گودرزی «از اساتید نخبه و اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم » و با همکاری جناب دکتر محمدعلی سلیمانی «رئیس مرکز آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» به مدت سه روز در شهرستان زابل برگزار شد.

وی گفت: بیان و خطابه، یکی از شیوه‌های تبلیغ و رساندن پیام و مهمترین کار فرهنگی و آموزشی است، لذا در نتیجه کسی که نتواند آموخته‌ها، اندوخته‌ها و اندیشه‌های خود را به‌صورت مطلوب، به دیگران منتقل کند، آن دانسته و اندوخته، بی‌ثمر می‌ماند.

وی افزود: در این دوره آموزشی، مباحثی از قبیل آشنایی با تاریخ سخنوری، آشنایی با آداب سخنوری و روش های جذب مخاطب، مخاطب شناسی، نحوه انتخاب موضوع سخنرانی، تکنیک های رفع استرس و افزایش اعتماد به نفس، تکنیک های شروع و ساختارهای تولید محتوا و فن بیان به مدت 14 جلسه و در 21 ساعت آموزشی به طلاب، مبلغین و روحانیون آموزش داده شد.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: این شعبه برای  طلاب علاقمندی که به دنبال آن هستند تا بتوانند سخن خویش را به‌طور مؤثّر، در دل و جان مخاطبان بنشانند، این قبیل کارگاه های آموزشی را برگزار می کند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما