پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:16:21

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب اعضای اندیشکده فضای مجازی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

  • خلاصه :رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی اعضای اندیشکده فضای مجازی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در حکمی حجج اسلام والمسلمین سیدحسام‌الدین حسینی، ابراهیم احمدنژاد، مرتضی حاجیانی، حمید نوروزنژاد و آقایان علی میرعرب و محمود متین‌فر را به عنوان «اعضای اندیشکده فضای مجازی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

‌نظر  به ‌مراتب علمی، تعهد، توان‌مندی و سوابق ارزش‌مند مدیریتی به‌موجب این‌حکم، به‌مدت دو سال، به‌عنوان «عضو اندیشکده فضای مجازی» منصوب می‌شوید.

پیدایش فضای مجازی در چند دهه‌ اخیر یکی از بزرگ‌ترین نمادهای تحول جهانی است. رخدادی که تأثیرات شگرف آن هر روز در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و دفاعی در عرصه‌ ملی و بین‌المللی نمود بیش‌تری پیدا می‌کند. امروزه فضای مجازی بستری است که تعامل کاربران و نظام‌های اجتماعی را شکل می‌دهد و تشکیل اندیشکده، تداوم یک مجموعه متشکل از شبکه‌های ارتباطی میان کارشناسان مختلف در حوزه‌های مطالعات علم و فناوری، فرهنگ و آموزش‌عالی و فضای مجازی می‌باشد که هم‌فکری‌ها و فعالیت‌های خود را به‌صورت مجازی و از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی انجام می‌دهند تا به‌طور خاص در حوزه فضای مجازی به دنبال پر کردن خلأ فهم و رویکرد فنی– اجتماعی به فضای مجازی و طراحی نظریه، دکترین و الگوی حکمرانی فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران باشد؛ لذا امید می‌رود در پی لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در صدور فرمان «جهاد تبیین»، با سعی و تلاش جهادی جناب‌عالی و همکاری و همیاری مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی، با توجه به ظرفیت غنی موجود و تعامل مناسبت با واحدهای مرتبط، اعم از درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، بتوانیم در قالب وظایف ابلاغی اقدام نماییم.

امید است در ظل توجهات امام عصر(عج) و به یاری خداوند متعال در انجام وظایف موفق و مؤید باشید.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما