پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:21:03

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه؛

دوره طراحی گرافیک، دیزاینر شبکه های اجتماعی برگزار شد

  • خلاصه :دوره طراحی گرافیک، دیزاینر شبکه های اجتماعی به همت اداره کل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دوره آموزشی طراحی گرافیک، دیزاینر شبکه های اجتماعی با شرکت 657 نفر از مبلغان طلبه زن و مرد با هدف آموزش حرفه ای طلاب و فضلای حوزه های علمیه و برای حضور هدفمند و موثر مبلغان طلبه در فضای مجازی به همت اداره کل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

ایجاد مهارت تولید محتوای گرافیکی، ایده یابی، معرفی منابع و سایت های مرجع جهت دانلود منابع گرافیکی خام و وکتور در فضای مجازی، بخشی از سرفصل های این دوره هستند.

در این دوره که به صورت مجازی با تدریس سید مصطفی موسوی و حسین باقری برگزار شد، به مبلغین مهارت کار با برنامه فتوشاپ در سطح مقدماتی و پیشرفته آموزش داده شد؛ فراگیری شیوه های فعالیت در شبکه های مجازی برای ارائه محتوای تبلیغی، از دیگر موضوع های پرداخته شده در این دوره است.

در پایان دوره، مبلّغ ها با یادگیری کار با نرم افزارهای گرافیکی و انجام کارهای تبلیغی خود قادر به شروع فعالیت در فضای مجازی خواهند بود و برای دریافت گواهی پایان دوره، محتوای تبلیغی تولیدی خود را ارائه خواهند کرد.

بعد از اتمام دوره، مبلغان جهت فعالیت در سوگواره مجازی اشراق به بخش تولید محتوا معرفی می شوند تا بتوانند به صورت عملیاتی به تولید محتوا در فضای مجازی پیرامون موضوع های مرتبط با سوگواره مجازی اشراق اقدام کرده و از فرصت فراهم شده برای ارتقا و پرورش بیشتر توانایی های خود در میدان عمل استفاده کنند.

این دوره، یکی از چهار دوره برگزار شده این مرکز در این راستا است و دوره های دیگری نیز با هدف توانمند سازی طلاب و فضلای حوزه علمیه در زمینه فضای مجازی در حال برگزاری است.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما