اخبار برگزیده
سنجاقک
1396/4/20 سه‌شنبه ماهنامه سنجاقک در گام صد و چهل و هشتم شماره صد و چهل و هشتم  ماهنامه سنجاقک از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر و روانه بازار نشر شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، صد و چهل و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران با عنوان سنجاقک به مدیر مسؤولی محمد حسنی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ویژه تیر ماه 1396 منتشر شد.
سنجاقک ماهنامه‌ای است که برای خردسالان تهیه شده است. این مجله برای جنبه‌های آموزشی، سرگرمی، افزایش مهارت‌های علمی، کسب اطلاعات و تقویت قدرت تجسم و تخیل خردسالان مفید می‌باشد.
در این شماره از نشریه می‌خوانیم: «داستان/ کتانی صورتی»،  «شعر/ لاک پشت مسافر»، «اسم من چیه؟/ میوه» «سرگرمی/ فروشگاه»، «کمیک استریپ/ اسب آبی»، «داستان/ گل و گلدان»، «سفرهای هوپی/ عید فطر»، «داستان/ حبه انگور کجاست؟»، «داستان/ نرمک»، «سرگرمی»، «رنگ آمیزی»  و «تو هم می تونی».
 شماره صد و چهل و هشتمین ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران با عنوان سنجاقک به سر دبیری علی باباجانی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ویژه تیر 1396 در 32 صفحه به قیمت 3500 تومان منتشر شده است.